BT-Veteraner
Grattis daniiel!
Grattis daniiel!
Kanonväder ute idag (jag har väntat en hel månad på de här vackra vinterdagarna med sol) och jag måste sitta inne och plugga. Längtar ännu mer efter examen just nu. Och nej, jag är nog ingen vidare ambassadör för studentlivet..
Grattis daniiel! Hoppas du får en bra födelsedag :)
Och Mamma-Barngympa låter väl jättebra. Tycker absolut att du ska prova! (När du kan ock orkar, alltså :) )
För övrigt tror jag det blev nåt fel i din väderbeställning för här är det bara tunga moln just nu. :-P
*och (jag kan stava till och).
Jag behöver en bra present till en ettåring. Helst igår. Förslag någon?
Hehe, nej, det är väl föräldrarna som bryr sig mest ;) Tänkte bara så jag inte kommer med något som inte alls lämpar sig i den åldern, typ..
Har funderat på den här: www.laplandecostore.se/leksaker/traleksaker/stapelgubbe-clown.html och tror att det får bli den. Hon fick en väldigt dyr doppresent, så jag har inte tänkt förköpa mig nu ;)
Idag är en bra dag. Solen skiner, jag är färdig med dagens plugg och nästa vecka är det sportlov (med plugg, men jag kommer nog ändå kunna vara ledig några dagar)! Sambon kom hem på lunchen med blommor bara sådär och igår köpte vi en snöskoter som rymmer bägge två. Hunden är glad och kan snart balansera ståendes på en fotboll.
Nu blir det långpromenad, städning, bakning och så ska jag träna innan det är dags för frdagstacon. Wihoo!