Inlägg från: snowstars |Visa alla inlägg
  • snowstars

BT-Veteraner

Hehe, det var därför jag tog med honom   Fast jag tänkte mest bara att han skulle vilja ha lika lång sovmorgon som jag, men han verkar fortfarande trött. Då kan jag i alla fall göra tårtbottnarna nu. Men stackare, förstår om han är besviken. Sitta snöret är väl typ det roligaste som finns antar jag? ;)

• snowstars

daniiel: ser härligt ut!  Hoppas det blir bra väder. Lenblo: Det blir härligt med ett nytt kök även om semestern går åt till det. Vi hade ett värdelöst kök i förra lägenheten så jag känner mig helt salig varje gång jag bakar bröd här i vårt nya. (Det här köket är så bra att det är frågan om vi kommer hitta ett lika bra kök i ett hus när den dagen kommer..)   

• snowstars

Har haft svärmor och sambon hemma på lunch idag. Bjöd på tacos. Tror vi äter samma till middag för jag orkar inte laga mat. Orkar inte tänka ut någon mat heller.

• snowstars

Chicita: en del upphör aldrig att förvåna. Vi har kommit hem från vår hotellvistelse och hoppas att vi upplevdes som exemplariska gäster :P  Checkade in och sen såg de inte till oss förrän vi checkade ut *typ*.

• snowstars

Skulle mest bara flika in att jag är så grymt stolt över sambon! Han har ett litet udda fritidsintresse - han cyklar nerför slalombackar :P  Och nu har han jobbat för att det ska finnas cykelnedfarter här i stan där vi bor. Idag ska vi inviga dem och han har varit med i lokaltidningen och nu på morgonen lokalradion! Nu hoppas jag bara att det kommer lite folk, för i ärlighetens namn är det nog mest bara sambon som är intresserad av att cykla..

• snowstars

Jobbigt med medicinen daniiel, hoppas det går att lösa så du får må bättre :)  Invigningen gick över förväntan, det kom ungefär 5 gånger så många som jag hade trott :)  Vilket resulterade i typ 10 stycken plus "anhöriga" som mest tittade på. 

I Dalarna vet jag att det är stort, där ordnas det tävlingar och allt möjligt. Åre har en hel vecka i juli med olika cykelarrangemang. Och i Hemavan försöker de väl också, vad jag förstår ;) Men läget på den här backen är rätt bra då det är nån timmes bilresa till den närmsta i Bygdsiljum ;)  

• snowstars

Här är det massa arrangemang hela veckan förresten. Alla går att koppla ihop med motorer. Skittråkigt om ni frågar mig. Men uppenbarligen drar det folk så ;) 

• snowstars

Alltså just nu låter det härligt med spa, Lenblo. Avkoppling på riktigt vore nåt. 

Och jag hoppas att du hinner klart allt som ska sys Chicita. :) 

Själv har jag haft ett par jättejobbiga dagar. Tror att jag går igenom någon form av kris just nu. Livskris typ. Har gråtit floder utan egentlig anledning. Antingen är det extrem PMS eller så är jag på väg in i någon form av depression. Eller så är det bara stress över att jag måste börja plugga på måndag då jag har en tenta måndagen efter det. Eller en blandning av alltihop. 

• snowstars

Tack, alla jag mår lite bättre nu faktiskt. Tror dock att jag är i lite obalans då en massa saker inte är så som jag vill de ska vara, så jag ska jobba på hur jag ska lösa dem. Tror dock att PMSen löste ut gråtattackerna ;)

• snowstars

Kul daniiel! Grattis hade jag lust att säga men jag vet inte om det passar sig riktigt? :P  Viktnedgången skulle jag kunna haka på dock, har en del som ska bort. Hade tänkt försöka få bort det mesta innan nästa sommar, cirka 20 kilo. Börjar den 12 augusti, när jag börjar jobba ;)

Svar på tråden BT-Veteraner