Vilken metall valde ni att ha i ringen/ringarna?
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
Vilka fina ringar alla har =)
Har ingen vigselring än men detta är våra förlovningsringar.
Hans är i titan ( ca 500 kr ) och min är i vitguld med 12 diamanter på 0,30 ct ( ca 8400 kr )
Min kille ville ha titan för det kändes mer rätt för honom och jag älskar guld så skulle inte kunna
tänka mig något annat =) Super nöjda =) O tycker dom passar fint ihop ändå =)
Sen vill jag egen designa en platina ring som vigselring men det blir inte än på länge...
Min förlovningsring är rödguld och är Fortf. fin efter snart 7 år. Vigselringarna blir även dom i rödguld.
Jag valde guld i omröstningen, men jag har röttguld i båda mina ringar
Naturligtvis det röda guldet.
Platina for att jag kande att det var enkelt och fint samt passar till sa mycket. Sen har jag bara en diamant pa men den ar pa 1,25 carat sa mer bling ville jag inte ha, haha!
Vi har valt rödguld. Jag har haft flera ringar i vitguld och de blir lite solkiga med åren tycker jag, samma med silver. Jag har haft min förlovningsring i många år och den är i rödguld och vill inte blanda material. Tycker dock att silver/platina är väldigt fint. Känns som att rödguld är mer traditionelt och svenskt men på väg bort och då känns det ännu viktigare även om guldet går upp mer och mer i pris.