Vilken metall valde ni att ha i ringen/ringarna?
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
Berätta gärna varför ni valde just det, och vart ni köpte dom, och vad ni fick betala. Glöm inte att lägga upp en bild också! Tack!
jag röstade mitt emellan vitt och guld för vi har både rött och vitt i våra
glömde skicka med en bild...
Tack för att ni delar med er, väldigt intressant! Glömde ha titan och stål som ett alternativ. Sorry! Min gubbe ska ha en släkt-ring med vitt och vanligt guld, så jag kan välja fritt! Platina är hållbart, men tyngre? Använder inte smycken nu, så det kanske blir för tungt??
vi kommer ha silver precis som våran förlovningsring
Min förlovningsring (ytterst) är i guld/vitguld (schalins)
Min vigselring är egendesignad för att passa till. Skenan är i "vanligt" guld & diamantens infattning i vitguld.
Silver ringar och matchande halsband som jag själv designat :) Tycker silver är vacker :) Innan var jag en guld tjej men har ändrat smak....
Vi har precis köpt förlovningsringar och det blev en i guld och en i titan ;) vi är helt enkelt olika, min m2b och jag :)
Vi valde också silver till slut. Vi velade mellan Silver och Vit Guld. Det blev silver till slut pga priset. Jag vet inte hur snygga dom kommer att vara efter ett tag? Kanske blir att uppgradera sen om dem är jätte rispiga.
Min förlovningsring är i vit guld med 5 diamanter. Jag har dem ihop och tycker inte direkt man ser någon skillnad i färgen.