goli skrev 2012-11-23 11:50:48 följande:
Personligen tycker jag att navy är finare än royal men det e ju bara min smak. Sen tänkte jag föreslå det du redan tog upp, Pagnie, och det är att blanda de färgerna. Blir det så illa om du har royalblue i buketten och tärnor med navyblue klänningar? Kanske blir fint med en kontrast?
Nej, tycker inte heller att den klänningen ser lila ut. Den var grymt snygg och den hade jag nog valt själv!
Har du pratat med alla dina tärnor och kollat vad de tycker?
ja det känns nästan bättre på ett bröllop nu. ;) haha vilka problem alltså. Men blir det navy så blir det de hela vägen. Så då får dom denna klänningen och sen får dom som originalplanen var varsin bukett med rosa pioner. Underbart. och då blir min bukett rosa med pioner och rosor.
Så jag tror nästan det är bättre. som sagt det känns mer elegant faktiskt.
Mina tärnor älskar den allihop. :P min ena tärna vart helt galen. helt hennes stil. haha. problemet är ju det där med vikt. den ena tärnan fick ju barn förra veckan så vi vet ju inte vad hon blir för storlek. men hon gick i och för sig inte upp speciellt mycket så hon borde kunna ha s. Frågan är ju om dom går att sy in. Men den andra tärnan ska också minska i vikt. så det är problemt. det känns som att det kan vara lite trixigt att sy in dom. men dom är verkligen perfekta.
Dom får helt enkelt hålla vikten. haha
Detta var min inspirationsbild från början och jag älskar verkligen pioner. :P
Min bukett ska då vara med några pioner i och sen vita rosor och sedan lite annat smått och gott för att fylla ut den med. Kommer nog bli underbart fint. för då får jag ju som jag ville ha från början. frågan är ju bara om jag ska ha en vanlig eller en droppformad då. ville ju ha en droppformad från början men är inte säker längre