goli skrev 2012-11-27 22:32:01 följande:
tycker jag låter som en bra idé! o till sommaren vet jag var jag o fästmannen kommer att vara så ännu bättre!
Linnéa är ett fint namn, tycker jag. Och ja, väldigt Svensson. Tråkigt att din bror bara uppfattade bara den biten. Är hans fru också svensk? och har de andra barn? När jag o fästmannen diskuterar namn så vill vi gärna välja ett lite mer internationellt namn, som kan passa de flesta nationaliteter. Det roliga e att de e så svårt att komma på pojknamn, tycker jag! Ett av mina favorit flicknamn, som jag vill att vår dotter ska heta, är Amelie. Tror det e franskt! Har ni diskuterat namn?
låter bra. vi hoppas på att det blir nära här. gärna i min stad på samma akutmottagning också. så söt hit jag vill ha er här så vi kan fika och snacka skit.
Yes hon är också svensk. deras andra barn och också ett jätte svenskt namn. Men men dom är rätt tråkiga uppenbarligen.
Ja min sambo vill ha persiska namn och jag är helt på den iden för jag älskar de persiska namnen. Så vår dotter kommer heta Parmida Elli Katarina med Parmida som tilltalsnamn och vår son kommer heta Dastan Ivar (och det tredje jobbar vi på) Med Dastan som tilltalsnamn.
Så det där är redan klart. Sen har vi reservnamn också med Namine och Navid.
haha okej vi är nördar men hallå vi sätter igång om 137 dagar. (ja jag håller räkningen) ;) haha