Goli,
Det är så lite så, jag delar som sagt gärna med mig av tips =)...tänk om jag hade haft någon som varnat mig om det här med filmaren!!! Men å andra sidan har vi nu en film som vi kan sitta och skratta åt haha. Våra fotografer var svenskar, 2 stycken som fotade och det var bra eftersom de oftade olika vinklar/olika händelser så att inget missades. Filmaren är kurd så han hade ju koll på allt men själva filmen efter redigering blev tyvärr för mycket av allt. Den andra filmaren som vi inte anlitade som var dyrare var iranier och bekanta som hade anlitat honom tidigare berättade att de var nöjda, jag fick även se lite av filmen och det såg bra ut. Jag har nog tyvärr inte kvar hans kontaktuppgifter men jag kan försöka kolla upp det om du vill!
Angående önskelista så hade vi en enkel bröllopshemsida där vi hade skrivit all information, vi var lite oroliga över att gästerna, framför allt iranierna, inte skulle gå in titta på hemsidan trots att det stod i inbjudningskortet (iranier kan ju ibland vara lite bångstyriga hihi) men det gick bra...både vi och våra föräldrar såg till att dubbelkolla med alla att de hade gått in på hemsidan. Vi önskade oss pengar och hoppades att inga av gästerna skull tycka att det var fult..om ni vill kan ni gå in på vår hemsida och kolla hur det såg ut..vi hade en liten fin dikt om vad vi önskade oss =). Hemsidans adress är: mandisocharash.brudparet.nu och lösenordet är juni2012 tror jag.
Vad kul att du vill att jag ska berätta om hela dagen,jag berättar mer än gärna =) jag får dela upp det lite och skriva lite varje gång jag hinner!