• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • maggied

Du har helt rätt filibustern. Jag var helt ute och cyklade. Kollade precis i minaförsäkringspapper och det är en 0,81 ct safir! Kör på den färgen du ÄLSKAR och som du vet att du inte kommer tröttna på genom åren :)

• MrsM

Hoppas detta med bilduppladdningen funkar. Är så glad, min bogsering kom idag (från USA, hittad via pinterest så jag var nervös) och den är helt perfekt. Passar som ett smäck :D Förlovningsringen är antik med två diamanter och i mitten en diamantod (grön). Jag letade ett bra tag efter en "böjd" ring med samma mönster som sidorna på förlovningsringen. Hittade i vitt guld men eftersom förlovningsringen är i platina och vitt guld gulnar så vågade jag inte ta det och affären tog så himla mycket betalt för att göra en i platina så när jag hittade en guldsmed i NY som hade precis ringen jag letade efter så beställde jag den. Supersmidigt och snabbt. Är såååå glad och kan knappt vänta tills jag får bära bägge :D

• MrsM

Hjälp, förstår inte alls hur jag ska lägga upp bilden :(

• Limba
    meandmylove skrev 2013-01-21 15:09:49 följande:
    Här är min förlovningsring i vitguld med 1.0 ct diamant.

Jäklar! Den va grym!!! Var köpte du den? 
  • filibustern
    maggied skrev 2013-01-21 19:56:55 följande:
    Du har helt rätt filibustern. Jag var helt ute och cyklade. Kollade precis i minaförsäkringspapper och det är en 0,81 ct safir! Kör på den färgen du ÄLSKAR och som du vet att du inte kommer tröttna på genom åren :)
    ok! en rosa safir då? :) 
  • SofiaMagdalena
    meandmylove skrev 2013-01-21 15:09:49 följande:
    Här är min förlovningsring i vitguld med 1.0 ct diamant.
    WOW! vilken goding! :D
  • MrsM

Nu ska bilderna väl ändå visas....

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013