• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • stormhelen
    FruForsmark: Super snyggt! Kombinationen funkar super bra. =)
  • 120926

Alla har så fina ringar!

Här är i alla fall min. Jag älskar den! VIsade den i 2012 tråden men tänkte att den säkert gör lite nytta här också :). Snälla se bort ifrån mina korvfingrar, jag är så svullen på bilderna. Gillar de här bilderna mkt trots att det är vanliga mobilkamera-bilder.

• Lacrimae

Vad många fantastiska ringar det finns i den här tråden!

Bidrar med våra titanringar :)

• meandmylove
    Limba skrev 2013-01-22 19:20:48 följande:
    Jäklar! Den va grym!!! Var köpte du den? 
    Köpt via Lauritz.com (auktion) för ca 3000, gick till vår lokala guldsmed för förminskning, gravering, putsning och värdering (500 . Har nu världens snyggaste ring och ett värderingsintyg på 49 500:-. Tackar!
  • joe2012
    SandraElisabet
    Denna sida finns: gemesis.com/ om man vill ha konfliktfria syntetiska diamater.
    Vet inte om de är bra, har inte kommit så långt att jag köpt än, men blivit tipsad om den... 
  • säker
    meandmylove skrev 2013-01-23 22:28:06 följande:
    Köpt via Lauritz.com (auktion) för ca 3000, gick till vår lokala guldsmed för förminskning, gravering, putsning och värdering (500 . Har nu världens snyggaste ring och ett värderingsintyg på 49 500:-. Tackar!
    Oj! Vilket kap du gjorde!!! Skrattande
  • SandraElisabet
    joe2012 skrev 2013-01-24 17:13:02 följande:
    SandraElisabet
    Denna sida finns: gemesis.com/ om man vill ha konfliktfria syntetiska diamater.
    Vet inte om de är bra, har inte kommit så långt att jag köpt än, men blivit tipsad om den... 
    Yes, jag har hittad dem! :) De verkar bra, men jag har ingen personlig erfarenhet ännu. Planerar att köpa min vigselring därifrån. :)

Ska du handla "konstgjorda" diamanter eller annan sten?
  • GabriellaIvarsson

Idag har vi varit och hämtat ut våra vigselringar! Dröjer dock till 13/7-13 tills vi får ta på oss dem på riktigt!

Vigselringen är den längst in, förlovningsringen längst ut.

Fästmannen har ingen förlovningsring, men här är hans vigselring. Designen är inspirerad av andra ringar, men ihopsnickrad själva, borstat vitguld samt rödguld.

• Frullis

GabriellaIvarsson: Vilken fin vigselring! Shalins Desire serie va? Jag ska förmodligen ha wish (dock med betydligt mindre stenar). Älskar trestensringar!

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013