• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • LadyTeague
    Pagnie skrev 2013-03-05 13:52:45 följande:
    är diamanten för stor så att dom inte passar ihop? ringarna är jättefina var för sig men de ser inte ut att gå ihop liksom om du förstår vad jag menar. skulle vara bättre om dom kunde ligga helt mot varandra
    Dom kan ligga helt mot varanda, jag drog bara isär dem lite för att den stora inte skulle skymma vigselringen på bilden.
  • Pagnie
    LadyTeague skrev 2013-03-05 14:05:32 följande:
    Dom kan ligga helt mot varanda, jag drog bara isär dem lite för att den stora inte skulle skymma vigselringen på bilden.
    okej men då kan det nog bli bra. Men är dom lika höga också?
  • August Moon
    josvi558 skrev 2013-03-05 13:48:16 följande:
    En "rå"diamant är det. Enligt guldsmeden den sämsta kvalitén på sten man kan få. Men den är så sjukt fin och jag längtar efter att få ta på mig den. Det är som att man kan se hela rymden i den =)
    Verkligen superfin! Cool och annorlunda. Spela roll vad guldsmeden tycker, jag håller med dig!
  • LadyTeague
    Pagnie skrev 2013-03-05 14:36:43 följande:
    okej men då kan det nog bli bra. Men är dom lika höga också?
    Ungefär lika höga, förlovningsringen går upp lite mer i mitten men det är inget man tänker på.
  • stormhelen
    En "rå"diamant är det. Enligt guldsmeden den sämsta kvalitén på sten man kan få. Men den är så sjukt fin och jag längtar efter att få ta på mig den. Det är som att man kan se hela rymden i den =)

et håller jag med om "att man kan se hela rymden i den" det var just det som jag tyckte gjorde ringen så cool och UNIK.

Jag tycker att ringen är bland de finaste jag har sett just för att den är lite anorlunda men endå samtidigt väldigt bra utförd. Otroligt vacker, coll, unik - Ja kärt barn har många namn. Flört

Spela rulle om det är den sämsta kvaliten, det är ju klart att guldsmeden vill att du ska köpa en i bättre kvalite, de är ju dyrare. Foten i munnen

• Fial8
    Den var verkligen cool, har tänkt på ngt liknande. Lät du göra ringen och fixade guldsmeden fram stenen till dig?
  • palma2013
    stormhelen skrev 2013-03-05 13:39:49 följande:
    Vilken cool ring. Vad är det för sten?
    Vilken personlig och helt underbar ring!
  • HoneyFriedChicken
    Polventon skrev 2013-03-03 20:58:36 följande:
    Är det här en Tiffany?

ja, och jag alskar min tiffanyring. om jag skulle designat min egna ring hade jag anda valt att fa den att se ut som den har ringen sa det var ingen vits.

• Hannis23

Här är min ring (tillsammans med en ring till som kommer vara som förlovningsring, den vi förlovade oss med var en ring från Glitter :) )

• Hannis23

...och här kommer bilden också:

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013