meandmylove skrev 2014-02-28 20:31:51 följande:
Kittwn; haha,jag försöker ofta fånga killens uppmärksamhet under frukosten tex för att flika in med något bröllops relaterat.. Det går sådär.. Imorse sa jag "Vad ska vi ha för brudvals/dans? Vals? Tryckare? Eller ska vi ta och dansa till något kurdiskt?" (Vi har ett svensk/kurdiskt bröllop med kurdisk dj och sångare). Fick till svar "Kvittar mig! Vill du dansa så gör vi det" :). Hahaha men ok, tack för svaret! Nu vet jag precis vad vi ska göra! Jag MÅSTE sätta mig framför datorn idag och lägga in bilder, kanske stormar er då om jag får tummen ur.. Då skickar jag även bilderna vi diskuterade med floristen! :D
Exakt. Fast de bra med de är ju att man får saker som man vill. Ibland är de bättre att han inte bryr sig än att han kommer med hemska åsikter ;) Min blivande bryr sig bara om saker som att få pappren i ordning och jag snöar helst in på alla vackra detaljer.
Kul med ett kurdiskt bröllop! Blir ditt med stort då? eller har jag blandat ihop de med någon annan kultur där man brukar ha stoor bröllop?