Betty84 skrev 2014-05-11 17:39:24 följande:
Nu har jag konfronterat båda mina tärnor. Den ena är förbannad på den tjejen som berättat detta för mig. Den andra säger att hon inte hade något med detta att göra utan detta var en idé som två av mina andra vänner (ej tärnor) kom med.
Jag undrade varför hon inte kunde sagt ifrån (hon har dessutom huvudansvaret) men då blev hon lite småsur och sa att då kan vi lika gärna skita i att göra något kul och istället bara ses på kvällen och boka bord nånstans.
Ska ringa henne om en stund igen och försöka prata med henne. Det är inte det att jag inte vill ha aktiviteter, men jag tänkte mig en mer mysig hippa med t.ex spabesök på dagen.
jag menar såklart inte att va elak mot dina vänner heller på något sätt. men det är ju för din skull möhippan sker, inte för att de ska ha kul på din bekostnad.
jag fick kidnappning med mc, volleyboll, lunch, spa och restaurangbesök. det var precis lagom och väldigt snällt. en tiara fick jag ha på mig men det kunde jag stå ut med :)
hoppas det löser sig och att du kan få dem förstå grejen med att du ska va bekväm. alternativet är ju att du tvingas göra saker och det blir ju inte kul för någon.