Nokaro skrev 2014-05-06 07:56:42 följande:
Min blivande har också beställt kostym från Suitopia. Hoppas verkligen att den blir bra! Hur lång leveranstid hade ni på hans? Är så stressad över att den inte hinner komma i tid.. Har hört nu i efterhand att Suitopia är jätte sega med sina arbeten..
Kul att ni var nöjda med hans kostym!
Vad ska ni ha för låt som bröllopsvals? Vi kör ingen traditionell brudvals utan tar en låt som är "vår låt" från tiden innan vi skaffade våra barn. Får se vad den äldre generationen av gästerna tycker om det.. haha!
Vi la beställningen den 29 mars och skulle egentligen fått den levererad för två veckor sen men då var vi inte hemma när leveransen kom och sedan låg den på posten i en vecka till vi fick den omlevered till mitt jobb istället. Så tog väl knappt en månad och det stod på deras hemsida 2-3 veckor.
Vi tänkte ha "av längtan till dig" med CajsaStina Åkerstöm som brudvals. Egentligen hade vi väl kunnat tagit och kört nån annan typ av dans men jag tror faktiskt att min fästman har lättare att lära sig dans vals än typ fox, iaf den typen av fox som jag kan :P Sen var det lite "krav" från hans mamma och faster och jag var inte sen att hänga på eftersom jag tycker vals är roligt :D
Får an fråga vilken er låt är ? :)