NU börjar jag bli stressad. Började undra hur länge det skulle ta. ;)
Gjort mig osams med H&M flera vändor. Efter mycket om och med så bestämde jag och mina tärnor att de skulle få ha deras ljusgröna chiffongklänning som de har på nätet, för att det skulle gå lättare att byta om det blev något fel, istället för kinaklänning.
De skickade två av fyra klänningar och sedan sköt de upp leveransen på de andra 2 till den 20 Juni!!?!?!?! Jag gifter mig den 14 Juni. Jag ringde och var smått galen, undrade hur de kan påstå att något finns i lager när det sedan ska ta 2,5 månader att leverera. De var väldigt nonchalanta först, men sedan när jag sa att det var till tärnklänningar så fick de eld i baken och vips hade de hittat två klänningar att skicka, så de är på väg nu.
MEN de första två de skickade, som jag fick direkt, då har klantoxarna skickat fel storlek! Det fanns ingen tärna som kunde ha den lilla storleken de skickade, så idag fick jag ringa och skälla igen. Och fick till svar att trots att det är DE som gjort fel så är det inte säkert att de kan få fram en ny klänning i rätt storlek före bröllopet.. Vill bara gråta... För nu är det lite för sent att våga chansa och beställa kinaklänning, vill ju gärna att de ska hinna prova dem före bröllopet. :P Speciellt eftersom mina tärnortt är rätt petiga med vad de ska ha på sig pga väldigt stor byst och sådant, rätt bh måste funka osv.
Dessutom är alla mina tärnor utspridda över hela Sverige, så inte direkt att vi bara kan ta en shoppimgrunda och plocka upp någon klänning.
Drygt. Tack för att detta forum finns så man kan avreagera sig lite innan man går på´t igen. ;)