Nokaro skrev 2014-05-05 10:35:26 följande:
Åh jag är så glad efter denna helgen!
Blev möhippad i lördags och fick en helt fantastiskt rolig dag!
Efter en tuff natt med barnen tänkte jag gå och ta en tupplur efter frukosten på lördag morgon. Låg i vårt sovrum och försökte vila medans ungarna och karln stökade i vardagsrummet. Helt plötsligt ringer det på dörren. In kommer en ung kille som ser halvkriminell ut med en lista på saker jag ska packa med mig under 10 minuter. Fick även order om att ta på mig svarta jeans, linne och underkläder. Samt ta på mig solglasögon och min svarta skinnjacka.
Med ögonbindel och hörlurar med musik på fördes jag till en bil som körde mig till city. Vid centralen stannade vi och jag blev bortförd, fortfarande med ögonbindel. Efter en kort promenad togs min ögonbindel bort och framför mig stod ett gäng härliga tjejer! Jag fick på mig en rosa t-shirt med texten "Blivande Fru Callin" och #Junibrud. Fick även en tiara och slöja:)
Första aktiviteten var att hela gruppen skulle dansa "Dancehall" en jamaicansk gatu dans. Så roligt! Jag fick dansa i rafsett såklart. Efter det hade vi en god picnic lunch där jag fick ett paket i taget från varje tjej. Paketen symboliserade våran relation på något sätt och jag fick gissa från vem paketen var ifrån. Många goda skratt och minnen var det!
Sedan var det dags för 3 timmar på spa. Vi gick till Clarion Hotell Sign där jag fick 1 timmes helkroppsmassage och skumpa i poolen uppe på taket!
När vi hade spa:at färdigt fick gjorde vi oss i ordning för en suverän tapas middag. Men innan tapas restaurangen svängde vi in på en liten bar för en fördrink.
Är så himla glad fortfarande och svävar på helgens äventyr!
jessi85 skrev 2014-05-06 09:19:23 följande:
Idag ska sambon träffa cateringfirman och bestämma menyn och tårtorna (han sköter hela den delen, han är väldigt matintresserad). Imorgon ska vi besöka festlokalen igen och kolla hur borden ska stå och hur vi ska dekorera. Nästan alla har tackat ja till inbjudan så nu är det verkligen igång, nu kör vi haha!
Och jag blev möhippad förra helgen! En helt fantastisk dag, natt och tidig morgon :D. Trodde jag skulle fika hos syrran men när jag kom dit hoppade elva tjejkopisar fram och gav mig i rask takt champagne, shots och en ögonbindel. Sen blev jag ledd till en vintageaffär och välja ut en klänning och efter det hårstyling och frisyrkurs, middag och utgång. Det var ett minne för livet, är så glad att de ville göra detta för mig :)
Vilka roliga möhippor ni verkar ha haft, vad kul!! Åh jättekul att se bilder :) Hoppas alla lägger in bilder för de är så kul att se.. Ska bli så spännande att se vad mitt gäng hittar på, och när... ;)