• Sara1991

Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)

Jag jobbar som florist i Stockholm och hjälper er gärna med alla era frågor , funderingar eller om ni bara Vill ha någon att bolla idéer med :)

• Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
  • ADE

Tack för ditt snabba svar! Jag har sett en bukett... Hoppas bilden kommer med. De rosorna ser verkligen bruna ut!

• Sara1991

ADE : Jag har studerat bilden så gott jag kunnat. Det är en gammal bild i ganska dålig kvalite så jag kan tyvärr inte se vilka sorter Buketten innehåller . Dem ljusa rosorna är creme färgade eller möjligen ljust aprikos. Dem mörkare skulle jag tro är mörkare aprikosa eller orange, svårt att avgöra på en så mörk bild. Men bruna rosor finns tyvärr inte.

• Sara1991

Marie Malmö : Hej Har tyvärr inte hört talas om detta företag tidigare så kan tyvärr inte hjälpa dig med detta. Jag jobbar som sagt i Stockholm så det är enbart där och i närheten som jag har koll på butikerna. Dem brudarna som besöker denna tråd är merparten dem som ännu inte gift sig , så tror du har större chans att få svar om du startar en separat tråd. Lycka till

• Aline83

Jag vill gärna veta hur man binder en sån här bukett?? Snälla hjälp mig :)

• Aline83

Fan!! D e den med lila rosor blandat me hortensia ????? Vitt o lila sidbenans runt stjälken???

Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)