• Annisen

Bröllop augusti 2015

Här tänkte jag att vi som gifter oss i augusti 2015 (!) kan dela tankar, tips, idéer, pyssel och peppa varandra inför den stora dagen :)

Själva gifter vi oss den 8/8 2015 just nu står valet mellan två olika kyrkor och lokaler båda i stockholms området!

• Svar på tråden Bröllop augusti 2015
  • Linosa

Får panik över att vi inte fått iväg våra inbjudningar ännu. Åh.

• Eriikah
    Linosa skrev 2015-04-19 09:59:04 följande:

Får panik över att vi inte fått iväg våra inbjudningar ännu. Åh.

Känner lite likadan, förhoppningsvis får vi dom klara idag så vi kan posta imorn.

Har ni mycket kvar?
  • Linosa
    Eriikah skrev 2015-04-19 10:15:32 följande:

Känner lite likadan, förhoppningsvis får vi dom klara idag så vi kan posta imorn.

Har ni mycket kvar?

Ja tyvärr. Först måste vi bestämma papper, sen provtrycka och SEN kan vi trycka de riktiga. Jag önskar att jag hade hållt kvar vid min ursprungside att skriva ut dom själva.
  • Eriikah
    Linosa skrev 2015-04-19 17:46:50 följande:
    Ja tyvärr. Först måste vi bestämma papper, sen provtrycka och SEN kan vi trycka de riktiga. Jag önskar att jag hade hållt kvar vid min ursprungside att skriva ut dom själva.
    Aj då! Du kan inte ångra dig fortfarande då och ändå skriva ut egna?

Skickade iväg större delen av inbjudningarna idag måste dock montera ihop fler, tejpen tog slut igår =)
  • Nightrod

Vi fick äntligen offerten från fotografen som vi ill ha, för han är sjukt jävla duktig.
    4000:- totaöt 
    Känns väääldigt bra att kunna bocka av den punkten tilld et priset

Live free, ride free
  • bride2B
    Nightrod skrev 2015-04-22 08:48:04 följande:

Vi fick äntligen offerten från fotografen som vi ill ha, för han är sjukt jävla duktig.
    4000:- totaöt 
    Känns väääldigt bra att kunna bocka av den punkten tilld et priset

Wow! Det var verkligen ett bra pris!
    Jag letar som en tok här, och har gjort i ett par månader, men tycker det alldeles galet dyrt! Håller fortfarande hoppet uppe att jag ska dyka på något lite rimligare.
  • Nightrod
    bride2B skrev 2015-04-22 20:22:28 följande:

Wow! Det var verkligen ett bra pris!

Jag letar som en tok här, och har gjort i ett par månader, men tycker det alldeles galet dyrt! Håller fortfarande hoppet uppe att jag ska dyka på något lite rimligare.

Ja det är.väldigt bra.

Damen mins förtjänst. Hon har fotat för honom förr. Han gillar dock inte bröllop men han gillar annorlunda så han var jätte intresserad av att fota oss på bröllopet

Vart skall du ha bröllopet?
    Live free, ride free
  • bride2B
    Nightrod skrev 2015-04-22 20:31:32 följande:
    Ja det är.väldigt bra.

Damen mins förtjänst. Hon har fotat för honom förr. Han gillar dock inte bröllop men han gillar annorlunda så han var jätte intresserad av att fota oss på bröllopet

Vart skall du ha bröllopet?
    Vi gifter oss i Järfälla, utanför Stockholm. Tyvärr verkar dock alla här ha Sthlmspriser? 
  • Linnen
    chsvensson skrev 2015-04-22 21:09:17 följande:

Planerar alla här inne ett traditionellt bröllop med stor fest och så?

Kyrkbröllop och fest med ca 70 personer. Så på det sättet är det väl traditionellt :) Vi satsar på ett enkelt och roligt bröllop.  
Svar på tråden Bröllop augusti 2015