stresso skrev 2015-04-10 10:50:18 följande:
min blivande man grottade ner sig i att bygga planteringslådor till vår uteplats, han drömmer om en prunkande trädgård och det har jag såklart ingenting emot OM vi innan börjar bygga en massa satte sig ner med mig och gjorde en riktig todo-lista inför bröllopet. mindre än fyra månader kvar nu.... tiden springer!!
han blev nästan lite chockad: "men allt är ju bokat"
det är förvisso sant.... men vi har t.ex. inte träffat vigselförrättaren än. eller valt vigselplats mer specifikt än bakom stadshuset, mot vattnet, eller spikat vinerna, eller spikat dekorationer, blommor, trycksaker etc etc, the list goes on.
nu är listan sådär lång som den var precis i början när vi skulle planera, fast med mindre saker.
nästa vecka ska vi ha en pre wedding shoot med vår fotograf också. hur går det för er andra?
Föräldrarna är och köper öl vin och cider osv i tyskland idag.
Allt utom ölen till bröllopsdagen, som vi komer köpa i danmark lite senare, de köper enbart burköl i tyskland, vilket funkar fin fint till grillkväll och skaldjurskvällarna, men öl på flaska i stora kylda fat blir det på dagen D
Vi får ringarna i nästa vecka (uppskjutet på uppsjkutet) men bara plast prototyper. Vi har kollat med maten så det går att få levererat som vi vill. Mätt i lokalen och bestämt bordens placering. Vet vilka som skall sova vart och när och hur
Skall skicka ut sekundära inbjudan (upplägg olika dagar) i nästa vecka.
Har MASSOR kvar, men nu är stambytet hemma klart så vi kan börja fnula lite till (men först städa och fixa hemma)