ringaridag skrev 2014-04-04 22:41:32 följande:
Idag fick jag mina efterlängtade ringar. Jag har varit så nervös för jag har inte sett hur de skulle bli. De blev inte som jag tänkt mig, de blev mycket bättre!! Jag är så glas och nöjd! På ena bilden är även en smalare ring med, fick den när jag fått min första son..
Det är skönt när det blir så, inte som man tänkt sig utan bättre. Tvärtom vore ju för trist...Ringarna är väldigt vackra!
Emmchan skrev 2014-04-05 16:06:29 följande:
Absolut! Jag är supernöjd med den! Kommer nog att ha den innerst, närmast hjärtat. Tyckte det blev snyggast så. Dessutom kommer jag att vilja ha en till ring så småningom, en tunn alliansring. Den ska sitta bredvid vigselringen när den blir aktuell :)
Nu blev bilderna rätt stora, men ja, det kanske är ännu bättre :) Hojta om du vill ha fler bilder eller bilder på ringen utan att den sitter på fingret!
Mycket fina ringar.
Det är finast att ha dem så där tycker jag. Naturligtvis är det inget fel i att ha dem tvärtom heller, men det där ser mest "naturligt" ut (om man kan säga det om ringar
)!
PuntaCana2015 skrev 2014-04-07 21:49:01 följande:
Våra vigselringar är i rött och vitt guld. Min är lite mer kupad och med tre cz. Båda är 8mm breda. Vi har designat dom själva med hjälp av guldsmeden på Valsta guld i Märsta. I vigselringarna står både förlovnings & vigseldatum eftersom vi lägger undan förlovningsringarna. Tyvärr blir det en lång väntan tills dessa vackra ringar får användas, närmare bestämt 4/2-15 då vi gifter oss i Dominikanska reubliken.
Det är alltid roligt med egendesignade ringar, då blir de unika och exakt som man vill ha dem. Mycket fina!
Men herrejisses, 2015! Jag har världens sämsta tålamod och skulle ha svårt att vänta så länge. Men "den som väntar på något gott...." (väntar
alltid för länge, brukar jag avsuta det men som sagt - världdens sämsta tålamod
)
Tjusigt med ett bröllop i DR, har inte varit där själv men en bekant var där för ett antal år sedan och visade bilder och videofilmer när hon kom hem. Ett otroligt vackert land.