Oj, vad den här tråden var rolig att läsa, jag blir helt pirrig... :) Så kul att de e så "många" som man har det gemensamt med här på sajten...
Emmapemma: Ja egentligen får man väl det, det är inget som säger emot det i bibeln vad jag vet! Men för många skulle det nog vara riktigt svårt att leva helt "rent" på det sexuella planet då.
Onanerar gör jag inte heller, å ja tänker inte börja med det... :) Glad att jag aldrig testat.
Håller med dig *bruden*!
Ja de kan va svårt att leva efter allt, å visst finns det ämnen som e lite tabu, just med det som att kvinnor inte får tala eller vad du skrev... för det gör vi ju ändå. Vissa saker finns det förklaringar till varför det var så just då, men inte allt, och det kan va klurigt ibland...
Men, det gör inte så mycket just nu, för jag vet att de ja tror e sant, för ja har upplevt de...så..
Ja vill leva starkt efter Gud för jag vill att han ska vara stark i mig, å jag är så evigt tacksam för allt Han är för mig.
....Åh ja, när man bara får sova bredvid varandra! Vi sover inte ens över... eller ja, när det var 50 mil emellan oss naturligtvis, men inte nu när vi bor på samma ställe. Mamma tyckte det var onödigt, och eftersom vi bara bor 5 min ifrån varandra med bil så, nåja, ingen större fara liksom.. Så tänk när man slipper skiljas åt på kvällarna, bara det...
Blir alldeles glad och pirrig när jag läste ditt inlägg "bits"... :) Längtar...
Nu vet jag inte vad jag skrivit, hoppas inte nåt dumt...! Mycket blev det iaf, orkar inte korta ner...
kram kram på er godingar!