Mia Maria:
"Lite fler frågor om du inte har något emot det. Hur lång är du? Känner du igen dig själv i spegeln? Vad säger dina vänner? Känner de igen dig?"
Jo, naturligtvis får du fråga! Jag är 165cm lång, så rätt normal sådär ;) Nja, jag känner ju igen mig det gör jag men samtidigt är jag ovan vid min nya kropp. Jag har ben som sticker ut och gör ont tex... nyckelben, höftben etc som jag INTE är vn vid sen innan :) Men jag tycker ärligt talat att jag är snygg nu. Mår bra av detta.
Mina vänner känner igen mig, vissa ser inte ens att jag gått ner i vikt...eller så säger de inget bara. Men jag har visat kort på mitt "feta" jag på jobbet (har bara jobbat där i 3 månader så de vet inte hur tjock jag var) och de känner inte igen mig säger de.
Mno: Nej, jag har enbart kört ren kur hela vägen utan att fuska en endaste gång. Jag mår jättebra och har faktiskt aldrig stött på problem på nåt sätt. Ingen hunger, orkeslöshet eller frusenhet. Allt har flytit på som vanligt och min hud och mitt hår är avsevärt mycket bättre än innan kan jag tillägga!
Första tiden var jag så uppe i att klara av det hela och jag gav mig fan på att klara av det! Så jag var rätt lugn och tänkte inte på mat alls. Det är först nu när jag "ser" målet som jag börjar tänka på mat igen... ska bli gott att smaka mat igen kan jag säga. Fast jag ska inte sluta med CK, kommer komplettera med det i veckorna tror jag.
Jag tror absolut att du kommer klara det, har jag klarat av ca 135 dagar så klarar du en tid med enbart CK :) Det är värt det i slutänden!!