• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • mandarin

Hej!
    Jag har precis avslutat vecka 1 "ren kur". Var och köpte nya påsar idag och vägde mig. Hade gått ner 3kg. Riktigt skönt! Ska köra på en vecka till sen går jag över på kombinerad.

Milly: har du kört kombinerad eller ren kur?

• Tesan

Anslut er till dom redan existerade trådarna så är vi alla samlade på ett ställe vettja!

• kotten_79

milly L

Gud va bra gjort.. Motionerar du med?

• milly L

japp, tränar rätt mkt, en gång om dan plus lite promenader.
    men man går ner fort endå med cambridge! och ju fler veckor som går på ren kur, ju lättare blir det!

• milly L

mandarin:
    jag har kört ren kur hela tiden, tycker det är lättare att helt avstå från mat. plus att det går fortare. 3 kilo! det är ju jättebra, motionerar du något då? vilken vikt starta du på?

• kotten_79

milly L

jag ska börja med promenader varje dag jag med.. Vill gå ner minst 10 kg fram tills den 30 juli, är det möjligt?

• milly L

kotten 79:

om jag inte räknar fel är det typ nio veckor kvar, så det borde absolut gå. mycket beror ju på hur mkt man väger från början. om du väger 90 så kommer det gå mkt fortare än om du väger 60.

Svar på tråden cambridge anhängare!