• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • milly L

Foxy Lady:
    det är bara att kämpa på. jag har också haft några dagar av matsug. försöker hitta på ursäkter så jag kan få äta. men dte finns inga! tänk va glad du kommer bli när du når din målvikt!

• Foxy Lady

Tack millyL! Min pojkvan har precis forsokt fa mig att komma ihag mitt mal och vad jag stravar efter! Han lyckades sa det kanns bra nu!
    Vad tyckte du om de tre forsta dagarna? Fjarde vet jag sjalv inget om eftersom jag aldrig kommit sa langt!
    Tack for supporten - det ar ibland det som gor skillnaden mellan att ata och inte!

• Foxy Lady

Hur går det för er tjejer? Själv är jag nu på den 3:e dagen, förväntar mig att idag kommer att vara den tuffaste! Men snart är man förhoppningsvis i ketos och då ska det minsann brännas fett!

• kotten_79

Är inne på 2a dagen, men tycker fortfarande att de är vidrigt, eller mintchokladen var ok.. Men är hungrig..
    Kissar typ hela tiden *ler*

• Gloriousgirl

Men ät bara de som du tycker om, annars är det ingen mening..:) Mintchokladen är mums!!

• MimmiMus

Tjena tjejer!

Idag har jag ångest!

Jag gick juhpå ren kur, utan några undantag, mellan den 18 april till den 23 maj. Sen dess har jag kört kombinerad kur, väldigt tuff sådan med mycket motion och endast en liten sallad på kvällen.

Igår var jag och min kolleger ute på stan. Jag käkade en ceasarsallad där de redan hade blandat i dressingen, två knäckemackor och några nachos samt 3 glas vin. Nu har jag jätteångest över att det blev så mycket mat och vin.

Jag borde nog inte må dåligt men jag gör det. Känner mig tjock som f-n just nu.

Jag har gått ner massor och har nu ett bmi en bra bit under 25.

Panik!!!!

• milly L

mimmimus:
    hej! ha absolut inte såligt samvete. även om du känner att du ätit för mkt finns det inget att göra åt det nu. det enda du kan göra för att inte gå upp i vikt är att motioner lite extra dagen efter och fortsätta äta nyttigt.
    en dag med onyttig mat gör dej inte fet. dte är livsstilen som gör dig fet.
    kämpa på!

• Foxy Lady

kotten_79: Har du provat vaniljen med lite kanel i? Smakar lite som kanelsnäckor eller nåt...

Mimmimus: Det är bara att ta nya tag! Dessutom så är det ju så att i världen utanför ck behöver man mat och äta och det du hade ätit var inte alls så farligt onyttigt! Så klanka inte ner på dig själv utan försök att lyfta dig själv istället! För vi som har läst om dig här på bt vet ju hur duktig du har varit hela tiden!

PS! Jag trodde att idag skulle vara asjobbig men faktiskt inte... Inte ännu i alla fall

• nanna06

Hej!
    Cambridge är helt nytt för mig. Har funderat på det ett tag, men är lite feg... Hur smakar det egentligen? Har testat nutrilett, ÄCKLIGT!!! Däremot tycker jag att de där färdiga dryckerna som man kan köpa nu är ok. Kanske ska testa iaf...??? Är det dyrt?

• milly L

idag har jag inte haft en bra dag. har gått på ren kur i tre och en halv vecka, men idag bröt jag det. suget efter bröd blev för stort. usssh, har så dåligt samvete!
    till alla som går på cambridge, bryt inte kuren! ni kanske känner er godissugna, men tro mig, det är inte värt det! man får bara skuldkänslor och mår illa efter!

Men imorgon ska jag ta nya tag igen! Nu får jag väll gå på ren kur i två veckor extra som straff och motionera extra mkt för att kompensera.

Svar på tråden cambridge anhängare!