• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • Foxy Lady

WOW!!! Vad duktig du är! Det var verkligen roligt att höra! En riktig fighter!

• Gloriousgirl

Ja, men det är vi alla, bara man vill nåt tillräckligt mycket kan man klara det! 14 kg är för min del en piss i Nilen (ursäkta uttrycket) och jag trodde ALDRIG jag skulle ha styrkan att bli smal. Men nu är jag det. Min hjärna har inte riktigt hängt med där tror jag...

Men vill du så kan du, DU BESTÄMMER :)

• kotten_79

Gloriousgirl

Har du bara kört ren kur?

• SB_Helena

Jag har försök få tag på konsulenter där jag bor men det är typ omöjligt. Jag vill bara köpa påsar men här vill de även ha 110 kr för service, möten och invägning. Men jag vill bara ha produkterna.

• Gloriousgirl

kotten79: ja, jag har kört enbart på ren kur.

SB_Helena: Ja, konsulterna vill alltid ha pengar eftersom Canbridge är en sådan produkt som det behövs beteendeterapi till för att man ska klara hela vägen (gå ner i vikt och sedan inte gå upp igen). Jag kan säga att det är väl investerade pengar och man behöver det, iallafall i början. Jag går varannan vecka till min konsult och betalar 150kr/gång. Tycker det är en investering för jag vet att hjälpen och stödet finns där när jag behöver det.

Produkterna säljs inte till personer innan en hälsoundersökning gjort, vilket varje konsult gör.

• kotten_79

Foxy Lady

Hur går det?
    Själv går de sådär, käkade en hårdmacka i går *skäms* Men jag var sååå jäkla hungrig alltså.. De är värst på kvällen när man ej har nåt att göra

• Vanezza

Hej! Får man vara med här? Är inne på min 17 dag på ren kur och jag måste säga att det går hur bra som helst faktiskt! Det skönaste av allt tycker jag är att allt mitt sötsug (som annars är min största problem) är som bortblåst och att detta är så enkelt när man väl tagit sig förbi den första veckan!
    Gloriousgirl, du är en klar förebild som visar att det går att lyckas bara man har tillräckligt med motivation. Har blivit jättesporrad av att läsa dina och andras inlägg. Denna gången vet jag att jag kommer lyckas. Jag har ju redan klarat av den svåraste biten och nu undrar jag bara varför jag inte tagit tag i detta tidigare ; ) Lycka till även i fortsättningen tjejer! Detta klarar vi!

• kotten_79

Vanezza

hur mkt har du gått ner om man får fråga *ler*

• Foxy Lady

Hej kotten_79!
    Jo, det har gått, men det har inte varit lätt (se inlägg ovan )! Men nu är jag då inne på femte dagen och jag tycker nog att jag blir starkare för varje dag som går... Nu har jag gått ner 2,3 kg och det är ju i alla fall en början!
    Jag håller med dig att det är värst på kvällen, gick o la mig kl 21.30 igår för att inte hungern skulle bli för stark! Men ta nya tag idag, kotten_79! Tänk inte att allt är förlorat nu för det är det ju inte! Kom igen, tjejen det fixar du!

Hej Vanezza!
    Välkommen in i gänget! Oj, 17 veckor! Får man fråga hur mycket du gått ner hittills?

Svar på tråden cambridge anhängare!