• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • Foxy Lady

Hej millyL! Hunger ar en stark kraft som ibland ar omojlig att motsta, man ar mansklig helt enkelt... Se det bara som ett litet "bump in the road" och sen fortstter du pa den vag du har foresatt dig! Det klarar du!
    Sjalv var jag lite tuff i eftermiddags men inte sa tuff nu dock... Har varit elak mot min m2b dessutom bara for jag var frustrerad... Dag 3 ar snart over, blir det battre imorgon, tro? Verkar som alla tampas med hungerskanslor hela tiden, oavsett hur lange man gatt pa ren kur, stammer det?

• milly L

foxy lady:
    nää, du har rätt, det var bara en liten dum dag. man lär ju sig av sina misstag.

hungrig är man faktiskt bara de första dagarna. Jag åt inte för att jag var hungrig. mer.. hrrmmm, jag vet inte varför faktiskt :). dumt som fan var det i alla fall. men nu är det för sent att tycka synd om sig själv. det är bara att ta tag i kuren igen.

• kotten_79

Nu är 2 dag över för mig, och hungern gnager i magen.. Skulle kunna äta vad som helst nu *snyft*
    Men jag måste hålla ut.. I alla fall dessa 14 dagar som jag köpt.

• Foxy Lady

Hej kotten_79!
    Jag tyckte att dag 2 var absolut varst om man jamfor med dag 1 och dag 3... Sa jag forstar dig! Men dagen ar snart over och du ska se att det kanns battre nar imorgon kommer och du har hallt dig idag! Kom igen snackan det har fixar vi!!!!
    PS! Konstigt hur latt det var att lagga pa sig dessa extrakilo nar det ar sa svart att ta av dem!

• kotten_79

Foxy Lady
    Ja verkligen..
    hur mkt vill du gå ner då?? Får man fråga hur mkt fu väger.. Själv ligger jag på 85 kg

• milly L

idag börjar jag om på kuren eftersom jag bröt den igår. känns bra att vara på banan igen. nu har jag bara 13 kg kvar (nu: 73, mål: 60)! ska gå på ren kur i typ 7 veckor till.

• Foxy Lady

Hej kotten_79! Hoppas att det gick bra igår! Jag tyckte att det var jättesvårt att sova för jag var så hungrig! Ja du får fråga jag vägde 76 kg i måndags när jag startade och mitt mål är 60 kg men kan även bli typ 65 kg beror lite på hur man ser ut! Jag är 168 cm lång (kort!)

Lycka till millyL! Det fixar du!

• kotten_79

Foxy Lady

men jag är åxå 168 cm lång, men ser ändå inte så överviktig ut.. Men som sagt, alla har ju olika kroppar.. Min kropp är väldigt jämt fördelad

• Foxy Lady

Jag håller med dig kotten_79, jag har heller aldrig tyckt att jag ser överviktig ut, på sin höjd - mullig, men inte mer... Men nu ska man bli smal! Tjoho!

• Foxy Lady

Okej, nu har jag det superjobbigt! Hungern bara river i magen! Dag 4 är inte kul den heller! När blir det bättre???!!!

Svar på tråden cambridge anhängare!