• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • mandarin

Såååå himla nära att jag tog en köttbulle igår när jag lagade middag till mina barn!!! Men NEJ, jag höll mig!
    Och tur var väl det, idag känns det så bra! Ställde mig på vågen och snart snart är jag i mål! Bara några kilon kvar!

Ha en bra dag alla...

• Foxy Lady

Okej, nu var dag nr 1 avklarad och det gick... Var mycket irriterad igår kväll när min pojkvän skulle äta och hade sen svårt att sova för jag inbillade mig att ck är nog farligt, jag har ont här och jag har ont där, väckte till och med min pojkvän så att han skulle ta min puls! Kokobello! Idag känns allt bra och snart har hälften av de 3 första helvetes-dagarna gått!
    mandarin: duktigt att du höll dig! Snart har du gått i mål!
    kotten_79: vad sägs om att följas åt i detta?

• Foxy Lady

Vi följs ju så klart åt allihopa! Men jag tänkte eftersom du började idag och jag igår...

• milly L

mandarin:
    va kul att du snart har nått din målvikt! hur länge har du hållt på? går du på ren kur?

nu ska jag iväg till gymmet och bränna mer kalorier:)

• Foxy Lady

millyL! Wow - 10 kg! Grattis! Det var verkligen ingen dålig bedrift! Mycket motiverande för oss andra!

• Foxy Lady

Puffeli puff!
    Är nästan beroende av att läsa motiverande och peppande inlägg just nu!

• Pigelina Pink

Ville bara säga att jag har gått ner 52 kg på 1 år,utan varken operation eller pulver...*STOLT*..=))

• kotten_79

Foxy Lady

Det kan vi..
    Tyckte att de smakade skit rent utav..
    Fy fan att man ska plåga sig igenom detta..

• Foxy Lady

Hej Kotten_79!
    Jag tycker att de smakar helt okej men har just nu ett fruktansvärt sug efter mat! Försöker hitta på bortförklaringar för mig själv så att jag kan äta när jag kommer hem från jobb... Usch, vad det är jobbigt nu! Måste försöka vara ståndaktig!

• mandarin

Milly L:
    Ja, just nu går jag på hel kur.
    Har gått ner 8 kg totalt sen i mitten av april.
    Jag har ibland ätit på helgerna men sedan kört hel kur igen på veckorna.

Svar på tråden cambridge anhängare!