• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • smultronet

Gloriousgirl

kul att det gått så bra för dig, grattis måste kännas underbart!!!!!!!

• Gloriousgirl

Ja, du anar inte!! :) Livet är så bra och smalt nu så jag till och med njuter av att se mig själv i spegeln.

Ser fram emot första sommaren på stranden nu där jag kan se fräsch ut och gå i bikini utan att skämmas. Cambrdige har även gjort att mitt blodtryck gått ner, mina värden är superbra nu så jag behöver inte oroa mig för diabetes eller sånt. Min pappa har sånt och han äter sååå fel... så jag ska inte gå i samma fotspår!

• Foxy Lady

Tack Gloriousgirl!
    Grattis till din viktminskning! Förstår att du måste vara överlycklig!
    Själv längtar jag efter den känslan och just nu längtar jag bara tills det är torsdag och jag har gått igenom dessa helvetiska dagarna!

• Gloriousgirl

Klart du längtar! Och det är du värd.
    Känner mig lite konstig sådär för jag tycker faktiskt CK är GOTT.... Lika gott som en milkshake...så jag mumsar verkligen i mig min mat och är så nöjd så.

Fler som tycker som jag??

• Foxy Lady

Gloriousgirl, vad väger du nu? Och jo, jag tycker oxå att de smakar bra! Speciellt vanilj med lite kanel i! Mumsfilibabba!
    Har du inte saknat att tugga?

• Gloriousgirl

Hmm..den smaken har jag inte testat än...måste jag hem och göra!

Just nu väger jag 67kg, en himla skillnad från tidigare då man var 3-siffrig...

Nej, tuggandet saknar jag inte alls, tänker inte ens på det. Vet inte varför men det är skönt att läger är så för min del iallafall.

Några andra tips på goda smaker??

• mandarin

Hej, jag har kört hel kur i 10 dagar. I helgen åt jag lite mat och drack lite vin. Snacka om att det var gott!!! Men i dag körde jag igång igen. Känns bra!
    Min favoritsmak är kakaomint med isbitar.

Bra jobbat alla tjejer! Nu kämpar vi vidare...

• fujji

Ni är sååå duktiga allihopa!
    Jag funderar också på att börja med denna kur...tränar för tillfället och äter efter GI...springer varje morgon och så. Men jag känner att jag måste få en "rasande fart" eller vad man ska säga...

Jag är en människa som har testat i princip allt...Viktväktarna ett antal gånger och viktklubben på aftonbladet osv...lyckades gå ner 15 kg förra våren med viktväktarna, gick upp 5 så jag är nere på 10 kg minus på ett år...Vill nu ha bort de sista 15 kg...! Ni som är veteraner eller nybörjare...har ni någon aning om jag kan klara detta med hjälp av Camridge???
    Har alla ni en konsulent? Kan man klara det utan sådan?

Jag är sååå imponerad av er alla!

• milly L

hejsan allihop. har varit på landet över helgen. har fortsatt på ren kur och är nu inne på min tredje vecka. har gått ner tio kilo!
    så nu har jag bara tolv kilo kvar! det känns bra!
    i helgen har jag druckit massa cola light, fick nån knäpp attack. men men, bättre det än mat. hoppas det går bra för er andra också!

• kotten_79

milly L

Gud va bra. i dag börjar jag med min kur, för första gången..

Svar på tråden cambridge anhängare!