• milly L

cambridge anhängare!

Hejsan! Här är en tråd för alla som går eller tänker börja på Cambridgekuren. här kan man skriva frågor angående kuren, stötta varann och tipsa varann om hur man ska fortsätta leva sunt efter kuren!

Själv är jag inne på min tredje vecka, har gått ner 7kg ungefär. kram kram!

• Svar på tråden cambridge anhängare!
  • mandarin

Jag delar upp mina påsar! Äter varannan timme ungefär. Klockan 9.00-11.00-13.00-15.00-17.00-19.00. Känns jättebra att göra så!

• SB_Helena

Det kanske man borde göra, så man inte går hungrig...Tåls att tänka på=)

• Mno

Det var ju ett bra förslag.. det ska jag prova!!!

• SB_Helena

Mno
    Hur tycker du att det har gått är det jobbigt? Själv lider jag av otroliga sönsvårigheter och det måste ha med kuren att göra. Jag har nu hittills varit vaken i 25,5 h=( Hoppas jag lyckas somna.

Hur vet man att kroppen kommit in i ketos eller är det bara ketossticks som kan bekräfta det?

• Gloriousgirl

hehe, jag misstänker att du är inne i ketosen nu faktiskt... du verkar ha energi så det räcker och blir över iaf! :) Du kommer kunna somna, jag lovar ;)

• SB_Helena

Härligt =) Så då bränner man fett nu antar jag...Just keep on going.

Gloriousgirl
    Hur går det för dig? Kan tänka mig att det inte går lika snabbt nu som i början. Du är helt klart min inspirationskälla. Fortsätt kämpa mot kilona=)

• Gloriousgirl

Faktiskt så går det ungefär lika snabbt med kilona nu som innan...min kropp verkar gilla att tappa 1,5-2kg per vecka...har aldrig stannat upp utan gått ner stadigt hela tiden. Nu har jag bara 4,9kg kvar!!! Fatta...jag fattar knappt själv... så otroligt snabbt har det gått och jag kommer i small-tröjor nu. Tuttarna är ju borta iofs, men det kanske man kan överleva med..?;)

• vixen not a tramp

Gloriousgirl
    Hur mycket har du gått ner nu?
    Hur länge har du hållit på?
    Hur mycket väger du nu?
    Trist att tuttarn är borta, men kommer man i smalltröjor så kanske det kvittar! Starkt jobbat och stort grattis!

• Gloriousgirl

Idag står jag på 66,9 och ska alltså ner till 62 (mitt mål). Jag började den 27 januari på vikten 105kg, så det blir väl sammanlagt 38,1kg som jag gått ner på denna tiden.

Ja, man överlever nog tuttbortfallet, jag ser ju snyggare ut nu!

• vixen not a tramp

OH MY GOD!!!

Det är ju helt otroligt!!!

Jag är superimponerad, återigen GRATTIS!
    Lite fler frågor om du inte har något emot det. Hur lång är du? Känner du igen dig själv i spegeln? Vad säger dina vänner? Känner de igen dig?

Svar på tråden cambridge anhängare!