• Bebbsen05

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??

• Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
  • Tissa

Hejsan gifte mej i lördags!
    Om jag kunde ändrat nåt så kulle det vara att min man skulle snörat min brudklänning istället för min tärnor...Den satt inte lika fint som när han gjorde det...Tycker jag. Den skulle högre upp...men men det såg man nu i efterhand på vissa foton...men annars var dagen helt perfekt! Som en underbar saga!

Kram Fru Andersson

www.familjeliv.se/krypin/fru_andersson/galleri.php

• ~emma~

Tackar Aurot! Kommer att använda ditt ark som mall :)

• Flisans mamma

Ett försök till att ta del av ditt excel-blad. VIll verkligen se det! asaholmbom@hotmail.com. Hoppas det kommer fram nu - tack på förhand!

• Babo

Hej! Som nöjd septemberfru så kan jag säga att bröllopet gick jättebra i det stora hela.

Skulle jag ändra nåt så skulle jag försöka "tagga ner" ännu mer och släppa lite mer på kontrollen. vi var verkligen uppe i varv båda två.

Nöjd med:
    - Vi var på ett hotell där personalen var jätteduktig, proffsiga servitörer som kom ihåg vilka som var veggo, alkoholfritt etc.
    - proffsigt hår och smink, där jag kom ihåg att fundera på hur jag verkligen ville ha det och då blev det bra också. Man får ändra sig efter provsminkning/frisyr.

- amatörfotograf som vi tränat med innan, samt bokat med kompis att ta familjefoton. Det blev jättebra och många sparade tusenlappar.

- Vi sov över på hotellet och kunde eftersnacka med de gäster som valt att sova kvar. Jätteskönt!

- vi åkte på bröllopsresa två dagar efteråt. Tur att vi inte åkte tidigare, för vi hann inte packa förrän dagen innan.

• Pärtan

Aurot:
    Tackar för mailet, men får inte min mailbox att fungera. Kan inte öppna mailet
    Vill du skicka den igen men till
    p.auvinen@swipnet.se så vore du gullig.

• Pärtan

Aurot:
    Nu har jag lyckats att öppna mailet. Tack! Det blir nog användbart.

• Soffie

Skulle jättegärna vilja få ta del av det fantastiska excelarket, har du lust att maila det till mig med? Stort tack på förhand! sofie.liljeqvist@spray.se

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??