Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Ingenting !
Allt var perfekt över vår förväntan !!
* Jag hade INTE litat på festfixaren som sa att hon kunde göra sådana blomsterarrangemang som jag önskade utan gjort dem själv ;)
* Jag hade gjort andra inbjudningskort, tackkort etc. (Var JÄTTEnöjd med dem vi gjorde då, bara att jag har utvecklat mitt "kortpysslande" sedan dess ;))
* Jag hade sett till att få ut tackkorten fortare ;)
Oh...jag hade DEFINITIVT valt en annan fotograf...en som förstod vad jag SA...
Ingenting, förutom att jag tänkte...Så många trevliga människor som jag älskar på en och samma plats och så lite TID!!!
Man kände tyvärr att det var tidsbrist, men vi gjorde vad vi kunde! Tror alla känner så.
Vi hade vigseln kl 16.00 och kom till bords vid 19.00. Fick ha lokalen till 02.00. Vi stannade till sist men med 90 gäster så blir det lite ont om tid. Möjligen skulle det ha varit att lägga vigseln tidigare, men det var en midsommargudstjänst som gjorde att vi var tvugna att vigas kl 16.00.
Kram och Lycka till! Titta gärna in på...
goto.glocalnet.net/TeamMelwin
Jag skulle inte vilja ändra på något - förutom att jag skulle velat slappna av lite mer vid middagen och inte oroat mig för om gästerna hade trevligt eller inte... Men jag vet inte hur det skulle ha gått till
Det enda jag kommer på som jag såhär i efterhand känner att jag skulle lagt mindre krut på är festprogrammen. Ingen läste ju dem... Hade nog räckt med ett ½ A4 med bara menyn på.
Allt annat är vi kanonnöjda med.
Absolut ingenting! Det var den bästa dagen i mitt liv, hitentills!!!!
Jag, eller snarare vi, skulle aldrig ha bett min makes syster att vara toastmadame. Min make skulle aldrig lita på att hans syster kunde släppa sitt fokus på sig själv och inse att dagen var ägnad någon annan...
Själv hade jag aldrig träffat henne (hon bor i Canada). Min make visste att hon var som hon är för 10 år sedan - men han inbillade sig att hon hade mognat, som ju människor normalt gör...han trodde att hon aldrig skulle supa sig dyngrak på hans bröllop - big mistake...
fotograferat MER!!! Speciellt när jag var hos frissan. Tagit mer spontana bilder vid kyrkan...
Jag ångrar att jag itne gjorde fransk manikyr, hade köpt ett kit, men hade inte tid...
Och att jag glömde min fina vita hansväska i bilen. Gick omkring med mitt smink i en genomskinlig plastpåse...
Jag ångrar att jag inte hade parfym med mig på middagen/festen. Jag hade ju svettats som en galning under hela dagen, och inte haft en tanke på att ta med deo och parfym...
Det är det enda jag ångrar. Annars var dagen helt perfekt!
Något som jag är stolt över är att jag smörjde in händerna och drack en cocacola innan vigseln. En jättebra sockerkick, samt att ringen gled på mycket lättare, samt att händerna blir snyggare när alla skulle titta på ringen.
Önskar att vi kunde förändra vädret!! Set regnade hela dagen....
Att vi hade gjort upp med fotografen redan innan att vi skulle komma och kolla på bilderna en vecka efter vigseln, fick inte tag på honom då och har inte sett dem än....
Om man ska tänka på smågrejor (antar att ts vill veta vad man ska göra/inte göra) så skulle vi inte ha ställt ut alla engångskameror på bordet på en gång, nu blev det bara bilder från middagen och bara några få från festen. (iofs hade vi en massa digitalkameror så det löste sig ändå)
Tagit med kameran till frissan och festlokalen innan! ar inga bra hårbilder eller dukningsbilder.
Annars var det en helt otroligt fantastikst dag och jag är så lycklig över att ha fått dela den med alla nära och kära!