Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
..och...... efter vigseln, ta lite tid för er själva..
Vi åkte till hotellet och fräschade upp oss lite, och hånglade en sväng..
En hel dag med full fokus på oss och nervositet gör sitt till, det var skönt med den lilla tiden att varva ner.
Jag passade också på att tvätta av mig under armarna och tog på mer deo, bättrade på sminket efter att ha gråtit en skvätt och så..
Den här tråden är ju superbra! Tack alla brudar för att ni vill dela med er, jag suger åt mig som en svamp
Har nedräkning på mobilen... bara 297 dagar kvar nu... Det skall bli så häftigt!
Jag är helt kass på smink och sånt. Kan man ha mascara på sig en sån här dag? Jag är extremt lättgråten. Jag sminkar mig nästan aldrig annars men en sån här dag vill man ju bättre på lite.
Vilken bra tråd, lägger den till favoriter!
Juni 06 är det vår tur på Rockelstad i Sörmland.
Om jag får tycka även fast vi inte gift oss ännu så är maten, musiken och trevliga gäster det jag minns från andras bröllop. Och självkostnadspris i baren...
att färga ögonfransarna kanske är en idé innan istället och sen ta lite extra mascara på kvällen? eller vattenfast mascara, vanlig mascara är inte att rekomendera för lättgråtna bruda....eftersom det inte passar lika bra underögonen som på fransarn ;)
ja betalbar har inte varit någon höjdare från andras bröllop...lite jobbigt om man inte är förberedd..hade glömt plånboken=ingen dricka..
Färga ögonfransarna? Hehe..okej...jag är helt novis på sånt här. Men vattenfast mascara då - håller det?
den här tråden är verkligen såååå bra
var på ett bröllop en gång där ett glas öl/vin kostade 60 kr i baren och drinkar för hundralappen, har lite svårt att förstå det??
först köper man ofta en ny klänning, lite prylar till kläderna, en present och ibland övernattning... kan bli uppåt 2000 spänn!
vill inte verka snål men, lite subventionerat borde det nog vara i baren!
inte för att jag vill ha en fyllefest, men om det är många som inte känner varandra så hjälper ju drinkarna till.
sen tror jag inte på gratis sprit, folk går bara och tar nya glas och lämnar dom halvfulla....
eller hur karolina78??
Jag ska ha gratis sprit. Jag vill ha fylleslag. Nja, men jag vill att det ska bli ett jävla partaj och jag vet hur jag själv uppskattar gratis sprit.