Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Så mycket så det skulle ta evigheter att skriva...
...nöjer mig med att skriva att jag önskar att vi hade aldrig genomfört den...
ReddishElf: Maila gärna mig med!!!! Festprogrammet alltså ;)
msbine@hotmail.com
Mizz_: Vad var det då som gick fel..?
mizz... vad gick snett? Och Suzy - vad hände med tärnan?
Pollymia:
Hur hittade du din klänning? Via nätet? Vilken sida i så fall!
Besparingstips är ju alltid bra! :)
Jag köpte den via den omdebatterade Lavendar på e-bay, vet inte om hon fortfarande finns kvar men det vimlar av duktiga liknanade sömmerskor i Kina/övriga Asien.
Vill du se bild på klänningen så skriv din mail adress
Gärna!
mhosi99@student.vxu.se
Inget!! Helt underbar dag!!
Om jag tänker väldigt mycket så kanske jag inte hade valt en klänning med släp, mitt gick inte att fästa upp pch inte heller att ta av. Men klänningen var oerhört vacker - så egentligen ångrar jag mig inte alls!
Klänningen blev solkig av att jag släpade runt den på golvet under festen och på kemtvätten sa de att de inte var säkra på att de skulle få bort allt - men jag har inte fått tillbaka den än, håller tummarna för att det går bort.
INget alls!
Vår dag blev underbar * 10.
Bättre än vi hade hoppast på!!
Millemo, man kan ju fixa en upphängning med knappar (bustling på engelska) :) Det ska jag göra med min klänning med släp :)
Millemo:
Jag funderar på det där med släp och inte släp... Jag vill DANSA! Och då inte ha klänning i vägen, men å andra sidan tycker jag det är sååå vackert, och vilken annan dag i livet kan man ha klänning med släp?
Hoppas jag tänker rätt!
Ska bara komma ihåg att fixa nån upphängningsanordning alt. bortplockningsmojäng, då! :)