• Bebbsen05

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??

• Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
  • inte min tur än

ReddishElf

Ditt festprogram lät skojigt! Kan du lägga ut en länk eller maila?

• björnsbrud

Maste bara saga det - vilken superbra trad!!! Sa manga bra tips!

• nannipanni

Stockholmsbrud i Dalarna: tack! det låter som ett jättebra festprogram!

• nannipanni

ReddishElf: jag försöker med dig istället;. Har du kanske möjlighet att maila mig ditt festprogram?

Tack på förhand!

• Maria

Nej jag hade knappt velat ändra på någonting... möjligen då att fått ut inbjudningarna lite tidigare så ayy våra gäster hade haft lite längre tid på sig - ett par vänner till oss hade redan hunnit bli uppbokade på annat. Och skulle jag planera om allting skulle jag nog beställa klänning från Asien och spara massor av pengar - min klänning var jättefin men blev alldeles för dyr egentligen.

Sen hade det verit kul om vi lagt festen lite tidigare så vi fått lite mer tid för vår tokiga avslutning :) (den bortre tidsgränsen var given av hur länge vi fick vara i lokalen). Vi avslutade festen med att hoppa i en inomhuspool som fanns i lokalen och fick sällskap av mina tärnor och en del av gästerna - hur kul som helst och verkligen något som alla kommer att minnas. Vi hade gärna fortsatt att plaska en stund till men eftersom vi måste lämna lokalen så gick inte det.

• Ofelily

Maria,
    Vilken skönt idé med poolen!! Hur kul som helst! Får man fråga i vad för lokal ni befann er?
    Och när skickade ni ut er inbjudan, eftersom du sa att det var lite för sent..?

• Ofelily

Skön idé, glöm t:et...

• astrid2

Vi gifte oss i Barcelona den 20 maj i år och med oss hade vi ett fyrtiotal gäster, både vänner och släktingar. Det var den mest fantastiska dag och natt jag varit med om och det finns faktiskt ingenting som jag hade velat göra annorlunda :)

• Brud -05?

Såg denna tråd först nu, så jag lägger till mina "saker" här också.
    - hade inte sytt upp min klänning
    - hade inte anlitat fotograf
    - hade velat haft andra som jobbade på feststället
    - hade velat ha ett helt bröllopspar på tårtan (de som jobbade där tappade den)
    - hade velat haft fler foton på gästerna och på våra familjer

Måste bara säga saker som jag var extremt nöjd med också:
    - min underbara man
    - vår bästiga toastmadame
    - vårt bröllopsfölje
    - alla glada underbara gäster
    - min frisyr och smink
    - mina naglar
    - DJ:n
    - maten och tårtan
    - vädret
    - allas fina kläder = )

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??