Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
Ni som redan gift er! Om ni fick ändra på saker, vad skulle det då vara??
brud34
Oj, att förväxla alkoholhaltig dryck med alkoholfri är inte bra!
Inte enbart p.g.a vissa kan vara nyktra alkoholister (och balla ur totalt efter ett halvt glas champange) utan såklart också för att vissa vill dricka alkoholfritt för att de kör bil!
Hjälp.
Aurot
Förstår att du inte gjort annat än maila, men skulle bli otroligt glad om du orkade maila ditt excelark till mig med, känner verkligen att det skulle behövas lite inpiration nu.
rebecka.ronge@telia.com
Är det någon som har några sekunder över för att maila mig det där excelarket, om det är ok för dig Aurot såklart! Låter som den inspiration jag behöver för att klara av att njuta av dagen! Skulle kännas lite lättare även innan också!
carin.lidheim@spray.se
Vilken härlig tråd!!!
Nu längtar man ju så mycket så att man nästan spricker, jättekul att läsa att det är sååå många som är nöjda med den stora dagen. Man är ju lite nervös för att allt ska bli fel.
Även jag skulle bli supertacksam för om någon skulle kunna maila mig exelarket.
johansson.liza@gmail.com
Jag behöver nog inte ha det mailat, men jag undrar, vad står det i det här excelarket egentligen???
Måste va månadens dokument!
Några fler redangifta som skulle ändra på nåt?
Jag fyller på med saker som mina vänner skulle ha ändrat på:
En brud skulle velat bli provsminkad innan, det blev "för mycket" när frisören sminkade henne. De skulle ockå hellre ha haft ett liveband eller ordnat med DJ istället för att folk skulle ha raffsat i cd-skivorna och hela tiden bytt låtar!
En annan önskar att hon inte hade lämnat fest och vigselprogrammen att göra sista dan och sen dessutom få det tryckt. Hon önskar också att hon bättre hade förklarat för den som skulle hämta hennes bukett hur den skulle sett ut och bett honom kolla det; floristen klantade sig och blandade i hop två olika brudbuketter, av ren tur upptäckte den andre brudgummen att det var fel och utbyte kunde ske en halvtimme innan vigseln..
En annan brud önskar att hon lagt ett vitt lakan i taxin på väg till kyrkan, hon fick en oljefläck på klänningen, som tur var kunde en gäst som var rask i benen springa till en färg affär och köpa nån slags färgbortagning. De hade också velat haft bättre koll innan på restaurangpersonalen, de hade bara ett buffébord till 65 pers så det tog nästan 1.5 timme från att det första bordet tagit till det sista!
Som tärna på ett bröllop önskar jag att vi hade kollat upp frisörena mer nogrannt, de kan aldrig ha gjort festfrisyrer förut... Vi var tre tärnor som alla fick göra om våra frisyrer hemma efter att ha varit hos frissan på morgonen innan bröllopet!
Puffar lite för denna tråden. Den var toppen och hoppas att den kan fortsätta
Hej!
Skulle nog ha valt en annan frisör...
Resultatet blev väl OK men hon gjorde inte frisyren alls så som vi kommit överens om.
När jag pratade med henne innan så sa hon att hon skulle lägga upp håret på spolar, torka i torkhuv, styla och "hela baletten".
Det hela skulle ta mellan 3 och 4 timmar.
På bröllopsdagen tog hon i stället fram locktången...
Det hela tog bara 1 timme och 25 minuter.
Alltså blev jag klar mycket tidigare än beräknat.
Jag och min familj hade ju räknat med 3-4 timmar och ingen kunde komma och hämta mig innan utsatt tid.
Alltså fick jag sitta och vänta hos frisören i över en timme tills mamma kunde hämta mig...
Till råga fick jag ändå betala fullt pris för halva tiden och en annan behandling än vi bestämt från början.
Grrrrr! Kass!
Hade jag kunnat, så hade jag även lyckats med min bantning bättre och varit smalare på bröllopet!
Aurot:
Snälla...kan du eller nan annan skicka till mig med..??? Har redan en med den är inte tillräcklig tycker jag..
bellanails10@yahoo.se
Exel-bladet finns inlagt i tråden på sid 19!!!!!