Bilder från vårt bröllop
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Ännu mer finns nu på www.frogspace.se
Gemma - hoppas flygresan, med pocketbok i knät ivrigt diskuterande, var trevlig.
Gällande spetsen är det så mycket som ska stämma men jag träffar dig gärna för att se hur den ser ut. Kan du även måtta hur mycket spets du har för då vet jag på ett ungefär om det skulle räcka. Om det skulle stämma så vill jag självfallet betala för den! Men som sagt, det är så mycket med mönstret som måste stämma för att få till de där flärparna som hänger ned på klänningen etc. Varpå det inte är så lätt att hitta rätt spets.
Och by the way - du är så himla gullig som erbjuder en bit av ditt liv och din klänning!
Majs, absolut, det ska jag ha i åtanke!
Lapinette, you've been mailed.
hej igen tjejer VA! sälja din klänning är du tokig??? Jag har varit hos skräddaren i dag med en bild på dig och vill att hon ska sy en sån fast kort till mig till våra stora försenade förlovningsfest som är snart men hon skulle inte hinna...
Gemma har du varit på karen millen nyligen undrar om dom kan ha någon klänning till min fest annars? när jag var där sist hade dom en spetsklänning i lite beiget men jag blev så tråkig i den :( om du har vägarna förbi skulle det vara kul att höra vad du tycker? och om dom har nåt annat snyggt kanske jag måste kasta mig på tåget till göteborg i helgen igen....kram
Spöket - jag klippte av den! Så nu är det en helschysst, kort partyklänning. Ska byta det cremefärgade skärpet mot ett lite smalare in nån färg, typ turkost.
Ville som sagt att den skulle få möjlighet att dansa många fler gånger ;)
Har inte varit inne på Karen Millen på ett tag, jag var helt junkie på deras kläder för ett tag sen (fast det fick bli typ en top i halvåret eftersom jag studerade). Älskar dem verkligen! När är er förlovningsfest? Ville du att jag skulle kolla in den begie spetsklänningen specifikt? Begie är sååå himla svårt, kan vara ursnyggt, eller bara... begie.
Och du - du har mail!
Kram, G
spöket laban:
härmar du mig? nja inser att du kanske var på karen millen före mig; jag var där i lördags och kollade in deras beiga spetsklänning och funderade lite över om jag t.o.m. skulle kunna ha den som brudklänning... (och skrev om det i mitt långa inlägg 26/2). provade dock inte så den kanske är trist på mig också; den är i vart fall inte hellång.
Lapinette:
stämmer det att du skulle köra de på universitetet som fotograf? fast du skulle väl gifta dig 20 maj så lite tajt för att jag ska höra feedback från dig...
vi har nog bestämt oss för Långholmens folkhögskola som festlokal i alla fall. bara vår vigselpräst kan 3 juni nu - han var inte tillfrågad om det datumet tidigare.
har toksurfat på fotografsajter ikväll... blev lite desperat när jag trodde jag hittat vår fotograf - estethia - och såg i hennes sajtkalender att hon redan var bokad 3 juni. mailade därför tjugoelva andra med förfrågan och har redan fått några svar, så det blir nog fotograf även till oss denna pingstafton...
undrar om håret kan fixa sig fast det är så kort tid kvar till denna klassiska vigseldag. har nog tänkt bara lockar/styling/volym och en slöja och kanske krona/tiara/annat i håret så det kanske de flesta frisörer/kompisar klarar?
Amen nu MÅSTE jag ju bara gå och titta på den där klänningen!
Majs, det låter skönt kaotiskt, alltihop. glöm inte att njuta också. Men det kanske du sparar till den stora dagen? Grattis till lokalen. Långholmen är underbart. Ser fram emot att följa dina steg och hör av dig om du behöver bolla.
Kram, G
Gemma:
jag är fortfarande chockad över dina åtgärder idag! först klänningsannonsen (lades väl ut idag?) till en liten fundering (överväger starkt eller vad det var...) över om du skulle göra om den till att typ 10 minuter senare klippa av den via din mor till att 2 timmar senare sitta på flyget...
jag tycker dock att du gjorde helt rätt!
kul att du kört med karen millen - de har jättefina kläder har jag tyckt när jag varit där. själv är jag dock mode- och klädintresserad men gillar oftast inte att shoppa (lite periodvis dock) - jag får gå på upptäcktsfärd i min egen garderob och istället och vara kreativ med det som finns där!
Lapinette, mina föräldrar utbrister ständigt och melodramatiskt: "Jesus Maria!" Trots att de som sagt konverterat till luteranismen. Dessvärre känner jag nog igen mig i det mesta de gör... jag tycker supermycket om dem men de är lite för mycket ibland. skönt att ha dem i Skåne! Inte minst eftersom det blir lite av ett event varje gång man kommer ner, och pappa går och gräver i de mörkaste vrårna av sin vinkällare hehe.
Men alltså, om tre dagar ska jag pussa IHJÄL min man! Tur att han är så stor, annars skulle han nog nötas bort på två dagar. Han ska göra en mini-europaturné i tjänsten och passa på att göra en avstickare till mig. Längtar!
Kram, G
Majs, tihi... vaddå, det var väl en alldeles vanlig dag ;) I hundrafemtio knyck.
Gemma: Tack tack! Känns ganska skönt att ha bestämt (?) lokal även om jag nu nyss fick en liten känsla av saknad beträffande den äldre anrika miljön på Kristinehov. Men vi kunde inte få allt i detta fall och det är ju fantastiskt att det går att fixa en så bra lokal mitt i Stockholm med så kort varsel på självaste pingstafton. Kram M