Så... måste bara få skriva lite nu... JAg har ju vägning på söndagar, men eftersom jag började med Atkins i tisdags så ville jag se hur mkt det gav på en vecka... Och resultatet kändes störtskönt... -4,2 kg =)
Men det är väl som vanligt, det tar mest första veckan.. men ändå, jag känner mig jättenöjd.... =)
Den första fasen skall man ju hålla i minst 2 veckor så jag skall iaf göra dessa två veckor, sedan får jag se hur jag mår.. Har ju kommit lite rapporter som inte var direkt uppmuntrande.. Men dem gäller ju även GI... Men jag antar att så länge kroppen tyvks må bra så kan man nog känna sig rätt lugn...
Men som sagt, skall ta dessa 2 veckorna första iaf... Så får man se sedan vart det fortsätter...
Kommer bli lite "trixiga" tillfällen framäver.. skall på mosters 45-års kalas, senare är det ju dop... KOmmer kännas aningen fånigt att bara käka kött, och det ens bjuds på ngt sådant.. eftersom man skall äta begränsat med sallad.... Får ta med en biff och gå utanför och "hutta" *skratt*... eller ngt =)
Kör hårt brudar =)