Tack Millan - man får hoppas på det....
Nu har jag fått veta att far min kommer den 9 april och hälsar på (om än bara för lunch) så nu får det bli nästa delmål - tillfälle att visa sig snygg(are)..... Så det blir att bita ihop...... Allt utom att klappa ihop och ge upp är godkänt nu =)
Tränade igår igen, efter att vilat upp min onda fot i ½ vecka.... Gick/sprang en 30 minuter på OB.... Och tränade lika länge idag.... Tog dock lite långsammare idag, eftersom jag itne vill jaga upp pulsen för mkt utan vill ligga på fettförbrännings/flås nivå... gick sådär... var dödens trist så känns nästan lättare att öka takten med ngn/nga km istället....
Denna vecka blir det tentaplugga... mindre skoj, men jag måste göra det, måste klara denna tenta, annars tror jag csn gnäller om jag vill plugga även nästa termin....
Blir sen frukost nu - eftersom jag tränat - sedan en skön dusch, och sedan blir det plugg.....
Skall träffa bästa väninnan för en fika imorgon (fika är för vår del en kopp te eller två) och om vädret är fint en promenad..... Skall bli kul att träffa henne igen, blir så sällan nu när man läser olika saker, och hon har praktik, så mkt tid som går till sånt. Skulle ju kunna vara ett tillfälle att fråga henne om att bli tärna... men jag tror jag avvaktar lite till, tills gubben bestämt sig för vem han vill ha......
Kör hårt brudar..... Make us all proud and give me inspiration !!!