• Miafina

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

MIllan - Tack.... JO frisk är viktigast =)
    Ja jag försöker att inte ha förväntningar... men sommaren börjar ju komma närmare och jag vill verkligen inte behöva skämmas så extremt mkt för hur jag ser ut när man lättar på klädseln....
    Man kan ju gömma sig under kläder på vintern... Så vintertid är det mer ok att vara fet än sommartid känns det som....

8 hg var inte värst farligt ändå tycker jag.... =) Bra jobbat...

Jag måste säg att jag är imponerad över att ni tycks ha hållt er bra över påsken rent generellt =)

Tror det blir gurklunch nu.... Varit uppe länge så jag har blivit hungrig redan =)

• Miafina

MIllan - Dra ner är ju en början =)

• Miafina

Söt =)

Hmm jo jag får nog skippa kaffet idag också.. tror att min mage kanske itne räknar med en sådan behandlning idag.. får hålla mig tills imorgon =)

• Miafina

Millan... sådant är alltid uppiggande... Jag har också sett gamla bilder av mig (förra sommaren)... MEn finns inte med på nga nyare bilder från nu.. så kaninte jämföra.. men det måste ju vara bättre... Blir väl bilder vid dopet i början på juni, så blir väl första riktiga jämförelsen... (så fan vad jag får jobba tills dess)

Men skönt att du ser det själv, och inte bara andra =)

• Miafina

Får bli mellanvägning imorgon eftersom jag har puttat fram det hela till måndagar.... Men det känns som att kroppen tar åt sig precis allt man äter nu efter tömningen tidigare...
    Och inte har jag direkt matlust heller, utan det blir att man äter det som går ner....
    (juice, ägg, blåbärssoppa, ost och lite köttfärs) Så inget jättefarligt iaf =)

NÄ... är fortfarande urlakad, så ligger mest i sängen och läser... så inte rör man sig heller... *mutter*...

Nästa vecka... då skall jag OJ... Försöka iaf =)

• Miafina

Nu har det varit väldigt tyst här .....

Så jag tar och skriver, om inte annat....
    Vägde mig inte igår... blev idag... 98,7.... så jag har gått ner ngt hekto sedan förra mellanvägningen och sedan i måndags.....

Softar lite denna vecka eftersom krafterna inte är helt med mig... Men nästa vecka har jag bestämt mig för att köra igång ordentligt med träningen igen... Dels stå på OTn och dels duva magen.... Försöka få den att dra ihop sig.... Vet det hjälper kanske inte med träning... men skadar väl aldrig att träna mage iaf....

Köra lite yoga också kanske.... försöka komma ihåg iaf =)

NÄ tusan också vad jag hoppas att jag kan få bort nga kilon nu framöver... vill inte stå still och vela runt 100 längre... vill känna mig "säkert under"......

Hmm det var nog det för nu... Återkommer säkert och skriver av mig mer under dagen eller så...

Heja tjejer!!!

• Miafina

Ja det är ju stenskönt att gå ut och gå nu =)

• Miafina

Ang viktminskning så har jag ingen aning om hur mkt OTn hjälper... men jag märkte efter ett par veckor att jag hade fått sjukt mkt bättre flås =)

Och att det håller i sig även om jag tränat dåligt under nga veckor nu pga sjukdom, skada och annat....

Så effekt har det säkert =)

• Miafina

Rivstart med rödvin låter kul =)

• Miafina

Idag blev det en stor stor kycklingssallad, med dressing till.. och såklart (fy) sånt där gott bröd som finns på alla opizzerior...

Svärfar bjöd på lunch ute, och en sallad är ju ändå inte så farligt... och brödet var ju så gott =)

NÄ, vidhåller att jag börjar om på ny kula på måndag =)

Var och storhandlade idag.... Så nu behöver vi nog bara köpa färskvaror under kommande månaden..... 500 spänn, men vi fick mkt... Och så har svärför (återigen) gått igenom våra inkomster och kom fram till efterosm vi inte har ett ruttet lingon så bjussade han på handlingen idag.. MKt snällt... Och helt överraskande, jag trodde han skämtade, men inte då.. Så det är bara att tacka och buga.....

Finns ju hål att stoppa dem pengarna iaf =)

Fick sparkat svärfar i rumpan idag också att nu så är det ju snart mindre än 1 år kvar, så nu är det dags att börja kolla upp ställen/lokaler... MEn det lutar väl åt att det blir golfklubben som tidigare tänkt... =)
    Fast jag vill ju se stället först, och han tycker att vi kan ta en tur och titta "fram i sommar"... Hehe tänk att ha sådana nerver =)

Bidde mkt mer än vikt/mat här, men vad tusan det är ju ändå en bröllopssida så =)
    (fick tips om catering för typ 80-100 p/p... tycker jag lät bra.. blir ju nästan detsamma som att göra själv =)

Ha det gott, är strålande skönt väder ju.. man blir glad av det =)

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.