Idag blev det en stor stor kycklingssallad, med dressing till.. och såklart (fy) sånt där gott bröd som finns på alla opizzerior...
Svärfar bjöd på lunch ute, och en sallad är ju ändå inte så farligt... och brödet var ju så gott =)
NÄ, vidhåller att jag börjar om på ny kula på måndag =)
Var och storhandlade idag.... Så nu behöver vi nog bara köpa färskvaror under kommande månaden..... 500 spänn, men vi fick mkt... Och så har svärför (återigen) gått igenom våra inkomster och kom fram till efterosm vi inte har ett ruttet lingon så bjussade han på handlingen idag.. MKt snällt... Och helt överraskande, jag trodde han skämtade, men inte då.. Så det är bara att tacka och buga.....
Finns ju hål att stoppa dem pengarna iaf =)
Fick sparkat svärfar i rumpan idag också att nu så är det ju snart mindre än 1 år kvar, så nu är det dags att börja kolla upp ställen/lokaler... MEn det lutar väl åt att det blir golfklubben som tidigare tänkt... =)
Fast jag vill ju se stället först, och han tycker att vi kan ta en tur och titta "fram i sommar"... Hehe tänk att ha sådana nerver =)
Bidde mkt mer än vikt/mat här, men vad tusan det är ju ändå en bröllopssida så =)
(fick tips om catering för typ 80-100 p/p... tycker jag lät bra.. blir ju nästan detsamma som att göra själv =)
Ha det gott, är strålande skönt väder ju.. man blir glad av det =)