• Miafina

Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.

Nu var det dött igen.... =(

Drakdal - hur gick vägningen, för det var väl idag?

Och ni andra, hur går det?

Känns för jävligt på här dessa dagar, så lite rörelse vore trevligt... finns ju inte en kotte i min närhet som är överviktig, så att man kan prata med ngn.. Jo min syster, men hon bryr sig inte om det nämnvärt, och har så fullt upp...

Vill höra att det går bra för er, så man får kraft att hänga i....

Blä.. lektion idag också =(... Nåväl, då äter jag inte iaf.... alltid ngt ;)

• Miafina

Drakdal - GRATTIS =)

Kul att höra att det går bra =)... Ja visst är det bra att nå sina delmål... och att få visa upp dem.... Extra roligt =)

Jag har bestämt mig för att satsa stenhårt dessa två veckorna nu, till vi skall upp till svärföräldrarna... Jag skulle sååå himmelens gärna vilja ha nått ner till 100 jämt då.... Det kan nog bli svårt tyvärr, men jag får ge järnet, och komma så nära jag kan iaf..... Är så nära att kunna ha mina gamla älsklingsbyxor nu.. så vill gärna komma i dem också...

Träningsmaskinen kommer i slutet av veckan eller i början på nästa förhoppningsvis, så man får väl så på den som en tok om inte annat =)

Vill vill vill...... Fast de kommer väl bli rätt paffa om jag lyckats få bort 17 kilo på 5 veckor, sedan de såg mig sist.... Men jag behöver ju inte tala om hur mkt det är =)

Ha en trevlig dag och kör hårt, nu skall jag snart till skolan... jippie.. eller ngt =)

• Miafina

sweet saint - Låter som en skön helg =)

Ja det är dags för dig att rapportera snart ja, så vi ser om OB har ngn effekt ;)

Vi hoppas få den i veckan.... Men jag vet inte om jag vågar låtan sambon använda den... Han äter mindre när jag gör det, trots att jag "tjatar" på honom att äta mer... så nu har han magrat också... och eftersom han inte var varken fet eller knappt "normal" innan så är ju det mindre bra... Hans mor lär väl vara på honom när vi åker dit om hur mager han är.. så jag får göda honom nu i en veckas tid eller ngt =)

Han fyller ju år på lördag så för göra en sprängfylld med kalorier tårta till honom eller så... och en bamsemiddag eller ngt... =)

Lycka till samtliga, kör hårt =)

• Miafina

Ohh - de ringde nyss från posten och vår OB kommer strax efter lunch idag =)... Vi beställde i söndags em...... KÄnns som det är bra jobbat... 2½ arbetsdag, skulle tagit ca 5 =)

Kanske är sweet saints utskällning som satt eld under fötterna på dem ;)

Blir till att lägga pussel i em då =)

• Miafina

Sweet Saint.... Jadå, klart du kan få det... Fast om en vecka vet jag förhoppningsvis om OB funkar bra... tänkte köra många men lätta pss i början.... vänja sig lite sådär =)

Ja tack så mkt för att du skällde ut dem, superbra =) Jag höll på att trilla av stolen när de ringde i morse och undrade om jag var hemma vid 13 tiden så de kunde lämna paketet =)

Vissa dagar är det väldigt mkt aktivitet här, och andra helt dött, men lite nytt har det säkert blivit =)

Haha... fick just veta att min sambo igår ätit 3 st semlor. Jag undrade varför han talade om "för mkt semlor igår".... i plural form.. Jag vet att han åt en , för den åt han när han fikade med mig... Men vem orkar trycka i sig 3 st ?... Haha rätt åt honom att han känner sig lite "jäst" nu =) (han skäms lite också.. tur nog ;))

Åhh vilken kul dag.. skall städa... jippie... nä men det sägs ju också förbränna kalorier så =)

• Miafina

Millan28 - Klart du skall vara här =)

• Miafina

Mysan98 - Tack... ja jag hoppas verkligen att de har vett att uppskatta mina ansträngningar.... Och att de ser skillnaden.
    Skulle ju typ vara de första, utom sambon då, men i det fallet "räknas" inte han =)

Träffade en kompis igår, som visste att jag hade gått ner, men hon sa inget iaf... Iofs satt jag ner, så var väl mest ansiktet som det var möjligt att se i då så... eftersom mina fortfarande big boobs skymmer mkt sikt.

Förkylningar är sällan roliga.. speciellt inte när de kommer olämpligt... (om det nu finns ngn tid som är lämplig för det.

Men det lät som en bra sporre att inte kolla på klänningar innan kilona är borta, det är ju en dundermotivation =)

Vi får nog hoppas för iaf gästernas skull - även om du är/blir döläcker - att du inte gifter dig naken.. Iaf inte om det inte är planerat =)

• Miafina

Just det, glömde....

Testade på OB.... gud vad jobbigt...
    OKi jag vet att jag inte har ngn kondition att tala om , men jag kan iaf vara ute och gå raska promenader i en eller ett par timmar utan att bli mer än "skönt trött".... Nu var jag dyngsvett och helt slut efter 10 minuter.... trots att jag hade lågt motstånd och inte rusade på som en blådåre....
    Skrämmande....

Får försöka ta 10 minuter varje dag i makligt tempo i början och se om det blir ngn lättare i längden... skam den som ger sig...

Sambon har hoppat på nu så vi får se om han också blir trött eller om det bara är jag =)

• Miafina

Solstickan... Har du bara använt den eller har du ändrat på maten och sånt också ?

Den är säkert bra... barab man kommer över den första kullen (för min del alltså)... och att man inte har för hårt motstånd om man vill förbränna utan att "bygga" lika mkt =)

Och klart du skall vara med... är ju en stor variation på hur mkt folk skall gå ner, så de flesta har väl någon som "ligger i fas" =)... Utom möjligen jag verkar det som... men det spelar ju mindre roll =)

• Miafina

Isf är det väl ett jättebra resultat om du inte ändrat kosten utan bara tränat =)

OJ... många hör kör ju GI och tycker att det tar bort sötsuget....

Själv bestämde jag mig "helt enkelt" för att inte falla för frestelsen hur sugen jag än var. Efter 5 dagar avtog suget rätt snabbt, och numer så kan jag stå vid godishyllan, eller glassen och titta och sedan rycka på axlarna och tycka "jaja det är säkert gott eller nått" och gå därifrån.. Har inte minsta sug efter sött längre... efter 3½ vecka.

Står man ut de första dagarna - 1 vecka så brukar det stilla sig och iaf bli hanterbart.

Svar på tråden Ni som vill gå ner 10-15 kilo. Forts.