• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • Tilly78

Jätte fina bilder! Ni var sååå... vackra! Din bukett var jätte fin! Jag vill själv gärna ha orkidéer i min bukett. Hur mycket kostade din brudbukett?

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

vackert,verkligen!
    Vill "ha" dina lyktor från kyrkan,vart hittade du dom?

lycka till i framtiden!

• Fru Böhmer

Tack snälla!

Tilly78: Min bukett kostade 2500:-

jag ska bli en fru...lääängtar: Lyktorna är köpta på Lagerhouse.

Lycka till båda med er bröllopsplanering!

• 18aug07

Din klänning var verkligen jättefin!!! Vilken är det???

• Fru Böhmer

18aug07:

Tack snälla. Det är en Aspera by Alicja Eklöw. Jag tror att det är modell nr: 4002, men är inte säker... men jag ska sälja den nu om du är intresserad...

• BoIs

Härliga bilder...
    ar gifte ni er? Såg sagolikt ut.
    Håller med jag "skall bli en fru...längtar" att lyktorna vid bänkarna var jättefint. Själv hade vi "strutar" med brudslöja och vita siden band på bänkraderna och det blev oxså kanon bra.
    Vi är i flytt tagen så det blir tyvärr inga blider på ett tag...
    Fortsatt Lycka till!

• Fru Böhmer

Tack Bols!
    Vi gifte oss i Boo Kyrka i Saltsjö Boo och festen hölls på Grand Hotell i Saltsjöbaden.
    återkom när du hinner lägga upp bilder!

All lycka till er med!

• chilipeppar!

Ljuvliga bilder! Ni är hur vackra som helst. Roligt att få så fina bilder från sin stora dag. Grattis!

• Blivande Fru Stålhandske

Riktigt snygga bilder, och så vacker du är!

Vart har du hittat dina vackra örhängen, om man får fråga?

• Liz71

Jisses, jag som redan tyckt mig ha tagit ett beslut angående min brudbukett - men så fick jag se din!!!*suck*
    Min stackars florist håller på att bli galen på mig. Hade tänkt mig röda rosor, men nu vet jag inte längre.
    Okideer är otroligt vackra!
    Du ska inte sälja dina lyktor som ni hade i kyrkan??. Maila mig gärna om du är intresserad av detta; LizArd71@telia.com

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!