• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • Fru Böhmer

Catte:

Tack tack! Tärnklänningarna hittade jag faktiskt på InWear Det bruna sidenbandet sydde vi dit i efterhand. Det var inte så lätt att hitta fina bruna chiffongklänningar. Men håll utkik i butikerna nu i höst och vinter, då finns det mer bruna klänningar..

Lycka till!

• Fru Bouncing bunny

Ja, Fru Böhmer, ert bröllop och dina fina trycksaker är verkligen en fröjd för ögat... Jag har försökt hitta det typsnitt du använde för vigselprogrammen, men misslyckas... Kan iofs ha att göra med att datorn jag har är uråldrigt och inte har Windows XP... Vad heter fonten, om man får fråga..? ;-D

• Fru Bouncing bunny

HAHA, skulle vara eller

• Fru Böhmer

Bouncing Bunny:
    Tack snälla du. Typsnittet heter Monotype Corsiva. Jag har XP och då finns typsnittet som standard.

• Blivande fru Bly

Hej fru Böhmer!
    Jag har sett dina inbjudningskort på en annan sida, brollopsplaner.blogspot.com
    Jag undrar var du fick tag på boxarna och hur man skickar dem? Blir de inte tillplattade på vägen till gästerna?
    Superfina bilder!

• Fru Böhmer

Blivande fru Bly:

Jag beställde boxarna från en fabrik i Kina. Jag jobbar mycket i Kina och fick då tillfälle att beställa boxar i exakt storlek och varlfri färg! Det blev dock inte så mycket billigare pga fraktkostnaden, men vi fick rätt färg och storlek.

Boxarna skickades sen i en kuvertpåse som finns att köpa på tex svanströms.

Boxarna var exakt 2.8 cm höga för att kuna skickas ut i brevlådan. Postens gräns är 3cm. Sen måste man hämta ut paketen.

Lycka till att hitta fina boxar!
    /Malin

• Snart fru 2 feb 2007

Hej!
    har sett att det finns fina bruna på Sisters..
    med sammetsband i midjan.

• catte

Snart fru 2 feb 2007:

Hej, undrar lite om det är bruna tärnklänningar du sett? Letar febrilt i "vanliga" affärer men har inte hittat några bruna alls? Var det mörkare brun eller mer åt beige? Hur långa var dom? Åh, måste åka å kolla....

• Gudinnan

Fru Böhmer: Måste bara fråga om din klänning var vit eller ivory?

• Fru Böhmer

Gudinnan: Min klänning var i ivory.

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!