• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • annika75

Jag kan bara hålla med alla som redan skrivit, Gud så fina ni var! Vilken vacker klänning du hade! Precis en sådan letar jag efter, en som inte är så vid. Min blivande är inte så stor så jag vill inte se större ut än honom när vi står i kyrkan... Jag var inne på Asperas hemsida men det var inte modellen som du gissade på (4002). Har du koll på vilken modell det var? Vad kostade den? Har du sålt din egen ännu?
    Mvh
    Annika

• NinaHq

Wow, detta var sannerligen något i hästväg. Ni var jättefina båda två och korten var suveräna. Gillar speciellt de svartvita. Snygg symbolik för tvåsamhet med slottets två torn i bakgrunden. Lycka till med allt!

• Gudinnan

Fru Böhmer: Ok, tack, funderar också på vita orkideer men visste inte om man kunde ha det till ivoryfärgad klänning men det ser ju kanon ut på dina bilder.

Ni var verkligen jätte vackra!

• Fru Böhmer

Tack annika75 och NinaHq!

annika75: Jag har redan sålt min klänning... Den ska på bröllop i Dalarna nästa sommar
    Den är köpt på Ehrlings på Karlavägen i Stockholm. Priset var 8.900:- Modellen finns inte på Asperas hemsida tyvärr. Konstigt, jag är nästan säker på att modellen heter 4002? Men, nej jag minns inte.. Lycka till med att hitta klänning!

• Fröken JK

Vilka fina bilder!!!!! Ni var jätte fina!

Jag gillar verkligen vigselprogrammen. Vilken rolig idé att göra dem på det sättet. Det blir annorlunda och det gillar jag :).

Tack för att du delar med dig av er stora dag.

• Anci73

Vilka jättefina bilder ni fick. Jag hade varit och provat min klänning på Ehrlings i Stockholm och var jätteförtrjust. Sedan fick jag syn på dina bilder och såg att du hade klänningen som jag fastnat för och efter att ha sett dina bilder är jag bara ännu mer säker på att jag valt rätt. Den var verkligen helt fantastisk på dig.

• J+J

vilka underbara bilder o super fina detaljer!!!!

• Halvar

Wow vilka underbara bilder, ni var sååå vackra. Hoppas verkligen våra bilder blir lika bra. Lycka till!

• Fru Böhmer

Fröken JK: Tack så mycket!!

Anci73: Vad kul att du fastnat för samma klänning! Jag är supernöjd med min klänning, den var helt underbar! Hoppas att du känner dig lika fin i din klänning på er stora dag som jag gjorde i min. Lycka till med allt!

J+J och Halvar: Tack för era snälla kommentarer! All lycka till er inför den stora dagen!

• Gudinnan

Oj, postade visst i fel tråd.. :)
    Sorry

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!