• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • Liz71

Fru Böhmer
    Klänningarna var verkligen fina! Tyvärr blir storlek 36 alldesles för smått.

Behöver tips om någon ser en brun /alt.beige klänning (som kan tänkas passa som en tärnklänning) ute i butikerna!

• Fru Böhmer

Systeryster: Du har mail!

Liz71:
    Vad synd! Kolla Karen Millen. Har alltid så söta klänningar. Såg en väldigt söt chokladbrun där för inte så längesedan. Gifter ni er nästa sommar?

• Liz71

Fru Böhmer
    Nej, vi gifter oss i höst - November.
    Så det närmar sig.

• Coornet

Åhh va kul med gruppbilden.. den var jättefin !

• Meya1

Fru Böhmer, vilka sjukt fina bilder! Jag är alldeles tagen...
    Kikade på bilden med kyrkprogrammen. Har ni gjort dem själva? Får man fråga hur stora ni gjort dem isf? Fick ni ut två på ett a4? Åhh, så vackert allt var!

• Henrics tjej

Fantastiskt bra smak!! Kul att se att fler vågar ha brunt som en del av färgtemat, det hade vi också, det är ursnyggt! Jättefina bilder, grattis grattis!

• bröllopstjejen

Såååå fiiina ni var o vackra bilder!!!
    Supersnyggt m brunt.

All lycka i framtiden!

• Fru Böhmer

Tack alla snälla för era kommentarer!

Meya1:
    Vigselprogrammen skrev jag ut på glossy 250 gr papper. Vanliga A4 som jag sedan skar på mitten. Sedan gjorde jag 2 hål och sen knöt min snälla gulliga svärmor bruna sidenband i.

Henrics tjej:
    Tack tack! Kul med fler som valt brunt. Det är verkligen snyggt!

• catte

Fru Böhmer:

Hej! Vilken fin brud du var!!! Jättefint par! Jag ska gifta mig till sommaren och funderar på brunt och rosa som färgtema... blev så lycklig när jag såg dina foton för det blev verkligen jättefint (själv har jag planer på rosa och brunt)... VART har du hittat brudtärne klänningarna??? Superfina verkligen... precis något liknande är jag ute efter....

• catte

upprepar mig själv märkte jag nu när jag läste igenom... sorry!

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!