• Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!
  • Fru Böhmer

Tack alla snälla!

Blivande Fru Stålhandske:
    Mina örhängen hittade jag på Swarowski. Tyckte också att dom var bedårande, och bara 450 kr!!

Liz71:
    Tack! Jag är SÅÅ nöjd och glad över att jag valde att ha bara orkidéer, det blev så fint! Vi hade vara vita blommor rakt igenom på bröllopet, och det var superfint! Jag ska tyvärr inte sälja ljuslyktorna. Köpte 10st och har nu delat ut dessa till bla mamma och svärmor. Så jag har tyvärr inte kvar dem.. Men de finns som sagt på Lagerhouse.
    Lycka till med allt!

• Gemma

Stort grattis! Vackra bilder, verkar som om stämningen var härlig på bröllopet!

G

• jemina

Vad vacker bilden av er i profil är.

Så fint med ett bröllopsfoto som ser ömsint och intimt ut, de blir ju ofta lite stela och uppstyltade.

Grattis!

• WDC

Fru Böhmer! Jag kan inte annat än att hålla med de övriga här inne på tråden. Helt bedårande vackra! Det är helt i min stil! Det är underbart att se brudgummen i frack måste jag medge...vad är väl ett bröllop utan en brudgum i Frack! Superläckert!

• Liz71

Tack för tipset!
    Ska genast bege mig till Nacka Forum (Lagerhouse). Dessutom ska jag maila dina bilder till min florist - han får bli så sur han vill .
    Jag som har e-bay'at efter röda rosenblad, för att ha som dekoration på borden. Nåja, får sälja dem & försöka hitta på ngt annat. Vad hade ni?
    Såg på bilderna att ni hade lagt spridda blad runt ljuslyktorna..vad var det - rosenblad, eller ngt annat? Väldigt fint!!!

• Fru Böhmer

Liz71:

I kyrkan hade vi vita rosblad runt ljuslykorna, vita fresia och murgröna i små vaser på bänkraderna och 2 vaser med vita rosor och vita fresia framme vid altaret.
    På borden hade vi 30 vita rosor i bukett på varje runt bord. Hade tänkt att ha vita rosblad spridda runt, men det blev inte så i slutändan...
    Ställde de vita ljuslyktorna i stentrappen upp till middagen senare där vi virat murgröna och vita rosor runt räcket, så vi använde dem både i kyrkan och på festen.

Kan skicka dig fler bilder på dekorationer senare om du vill, har tyvärr fel på min CD läsare i datorn.. Har fler bilder på min bukett också.

Vad ska ni ha för färgtema? När gifter ni er?

Lycka till!
    /M

• Fru Böhmer

Jemina: Tack, jag gillar också den bilden! Den ska definitivt förstoras

WDC: Tack tack! Ja, visst är det supersnyggt med frack! När gifter ni er? Ska bli kul att se era bilder sen!!

• Liz71

Har nu mailat min florist! Fick tillbaka följande förslag; Form liknande ovan - droppform, med mörkröda Grand Prix + Passions rosor + fallande orkideé (röd variant=Miltonia). Vad tycker ni???

Vi gifter oss den 4/11, dvs Allhelgona ( i Umeå, bor i Saltis).
    Det blir alltså inslag av höst-färger; brunt, beige, champagne...
    Jag lovar att inte sno alla dina ideér (dessa vill man ju helst ha patent på själv), du/ni hade väldigt bra smak - stilrent & klassiskt!
    Blev inspirerad!

Svar på tråden Fru Böhmers bröllopsbilder!