• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • Mastermind

Vegetarian - Nej, alltså, jag menar att man bara ska uppdatera sin egen lilla bit på listan -ensam. Inte ta med alla andra också. Ska alla uppdatera _hela_ listan varje gång så blir det ju väldigt mycket att scrolla och rätt onödigt. Men nog om det. :)

Jag gick ner 50 kilo förra året med Cambridge, så ni får gärna peppas och motiveras av min viktsida istället, dock. :) elio.gnarf.org/viktigt

• drömbrud

Mastermind!
    Jag har läst din blogg förut, och har fått tillträde av dig via mail att läsa nya!! Skoj att du är här!

• Mastermind

drömbrud - Tack. :) Jag startade min viktnedgång i en annan CK-tråd här på BT, så därför ligger dessa lite varmt om hjärtat på mig. :) Jag kan ju rekommendera en genomläsning av de förra, det inspirerar och motiverar massor! Inte minst för tipsens och länkarnas skull. :)

Här är länken till den 4e delen av den tråden, i startinlägget finns länkarna till de andra: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html Min rekommendation är att läsa från början. :)

• vegetarian

Nu har sambon varit o inhandlat en våg till mig

behöver se de små förändringarna för motiveringen

....å jag som bara skulle väga mig hos konsulenten o hos mina föräldrar....

Mastermind: vad jag förstår är du varm i kläderna gällande ck? Känner du (eller någon annan i tråden) till ngt om MÄNGDEN ketoner i urinen då man är i s.k. ketos?
    Jag menar är man i ketos även om det bara ger ett lågt utslag på stickan. Är lite undrande eftersom alla andra jag hör säger att de fick typ superlila, så starkt det gick då de gick in i ketos dag 3-4. Jag får fortfarande bara svagt lila och har avverkat 9 dagar (utan fusk!)

Ska ta o läsa länken när jag får lungt och tid

• drömbrud

Gissa va jag blev så HEMSKT sugen på nu!
    Röbetssallad och köttbullar!!!!!!!!! Helt sjuk va konstiga saker man kna bli sugen på helt utan anledning...

• drömbrud

Snällt av din kille!!!!!!!!

• vegetarian

men Drömbrud !!!
    Ojj, vad jag blev suktad *dreglar efter MAT*

• drömbrud

Hahah.. Gissa va jag blir.. Känner typ smaken i huvet!

Men de får bli om några veckor.. MUMS!

• Mastermind

vegetarian - Nej, tyvärr. :( Är inne på dag 3 själv och har kommit upp i två plus (mellanlila). Har du pratat med din konsulent om det? H*n borde veta. Har du hållt dig till dryckerna hela tiden, ingen mat? Och druckit tre liter vatten om dan? Vissa är så känsliga att det räcker med att dricka lightläsk och tugga tuggummi, så åker man ur ketosen. Det är individuellt vad man tål.

• Mastermind

För er som klarar av att "äta med sinnena" utan att falla för frestelsen kan jag rekommendera att kolla på bilder på mat, laga mat till sambon/maken och dra djuuuupa andetag på promenader förbi matställen. ;) Det hjälpte faktiskt mig mycket, jag blev ju mätt av CK och att äta med sinnena, och inte på riktigt, gjorde att jag lurade min hjärna att jag åt riktig mat. :D

Kan också rekommendera Icas matlagningsfilmer: www.ica.se/FrontServlet&state=newbuffe&event=buffefilm&s_page=1 (inget för känsliga! ;))

Svar på tråden Cambridge Kuren