• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

7msk bra att veta! bra att du är mätt, de där med fonden vet jag inte..

Nejnej... Min renkur började i måndags, är bara inne på 3edagen...

Började första gången i höstas men insåg att de inte skulle fubnka med upptrappning över jul, så jag ville inte slösa mer påsar..

Sen började jag 1/1 men där blev jag sjuk så började nu i måndags istället..

har ju redan gått ner!

• drömbrud

"fond" menar jag Buljong såklart..

• fes

Ja kämpar å ja kämpar....... inte den bästa start med min stora motivation. J
    ag är arbetslös sedan dec månad och har under jul vridit klockan helt om och försöker nu vrida tillbaka och få sömn på natten. Men jag vaknar varje natt å kan inte somna om. Andra natten jag är vaken rakt igenom..... Och har då dessvärre ätit, inga jätte snesteg men ändå. Men jag fortsätter att shakea. Jag vet att ja kommer fixa det för ja vill inte misslyckas framför min fästman. Jag måste visa lite jävla anama. Och de som e så kul är att han har försökt sätta igång fler gånger då han gått upp mycke de senaste och jag vet att om jag tar mig i kragen kommer hans tävlingsinsinkt fram å den vill ja se
    Tycker de bara är så kul .... hehe

Ha en bra dag tjejer !

• drömbrud

Jag har oxå varit inne i perioder då jag är mer vaken opå nätterna än på dagarna..

jag köpte "Valerinanatt" på apoteket.. Det är receptfritt och är massa örter och sånt "naturläkemedel2 som gör at man lugnar sig lite och får lättare att somna..

En sak är oxå att inte sitta vid TV, eller datorn senare på kvällen. Det gör att hjärnan är i full gång och då är det MKT svårare att somna..

• Mastermind

Varje påse innehåller 42 gram pulver. Så jag blandar två i samma plastglas (från IKEA, med lock, så jag sätter på locket och skakar så det blir ordentligt blandat), sen sätter jag shakern (som jag redan fyllt med en dl vatten) på en hushållsvåg och fyller på med exakt 42 gram pulver. På så sätt behöver man inte oroa sig om för stora eller små portioner. :)

• fes

drömbrud
    Ja vid datan kan ja förstå att hjärnan är igång... kan sitta hur länge som helst och tiden bara rusar iväg

Men att titta på tv tycker ja e bra när man är sömnlös......... helst ska man ju titta på något som lite lagomt bra.....

• fes

Tack för länken drömbrud !

Hehe fick vatten på kvarn om att de e bra å äta när man inte kan sova.......

• drömbrud

Men det kan du strunta i .. eller spara ½ påse till natten som du kan mixa! Det är ju ett sätt!

• vegetarian

Halloj,

Har nu varit hos min konsulent för vägning samt en ny veckas pulver
    Hade tappat 2,7 kg och jag hade hoppats på tre åtminstone men som hon sa, jag vägde mig på morgonen utan ens en shake i magen förra gången och nu på kvällen det kunde tydligen skilja ett kilo mellan morgon o kvällsvikt jag var dessutom superkissnödig..

Jag kommer köra hårt en vecka till som jag planerat, men idag har jag varit SÅ j*a hungrig (fattar inte varför jag blir det NU?)men konsulenten sa att det ÄR jobbigare med ren kur under mens.

Uppdaterar härmed listan (la till dig Drömbrud

Signatur: Pussgurka
    Start datum: 070105
    Längd:
    Start vikt: 90kg
    Aktuell vikt: 90kg
    BMI: 35
    Mål: 70kg

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:174cm
    Start vikt: 92,8kg