• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • janna24

hej fes
    förstår att du ill väga dig varje dag för det gör jag....precis som du säger så är det väldigt inspirerande och se minus varje dag....

kram

• fes

Nu ska ja äta tomatsoppa!

Vilka är era favoriter
    i CK sortiment ?

Jag gillar chokladen !

• drömbrud

Jag tycker bäst om vanilj drinken och svampsoppan.. men har inte testat alla än..

• drömbrud

Sista "målet" på första dagen.. Varm choklad

• vegetarian

Tja tjejer!

Hemma från en lååång arbetsdag .
    Känner mig trött och ska sova snart.

Nu har första veckan gått!Är nyfiken på vikten?! Men äger ju ingen våg....*mutter*

Kul att ni är på banan, fes och drömbrud!

• drömbrud

Absolut!
    Men chokladen smakar.. SALT! Inte gott!

*besviken på choklad*

• fes

Salt ? choklad ? Nee vet du va den e ju jättego !

Därimot var tomatsoppan nåt av de värsta ja varit med om.... ursch å fy ! Ska se om jag kan få byta mina påsar....

Svampen har jag ett väldrigt svagt minne av att den var ok....

Hemma just nu har jag choklad, choklad med mint, grönsakssoppa och tomatsoppa. Hoppas inte grönsakssoppan e lika äckling.

Gav min dotter kvälls mat förut... åå va jobbigt de var att servera de rostade mackorna........... mmm vad jag ville va med å smaska........ har de oftas jobbigast på kvällen.... men nej ja ska inte bryta redan första kvällen.

• drömbrud

varm smakade den iaf salt. Men de kasnke bara mina smaklökar som spökar

• Kat74

Testa att blanda 50% choklad med 50% banan som varm dryck - det dundergott och smakar inte salt.

• drömbrud

Jo det har jag testat! Ska testa blanda 50 av choklad och 50 av vanilj.. kasnke blir gott?

Svar på tråden Cambridge Kuren