• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • fes

Fy fan säger ja bra, ursäkta språket, men ja kom just på att "sysselsätta" mig med mannen denna första veckan kan ja ju heller inte göra då jag har mens..........

• drömbrud

Hihihi.. Ni kan ju sysselsätta er visst.. Kanske inte hela vägen om du känner att det är obehagligt..

Men visst gå det!

• fes

Jag hade inte haft nå problem att "sysselsätta" mig med honom under mensen. De e han som e så kinkig
    *skakar på huvudet*

• drömbrud

Hahahah! Då förstår jag...

• Mastermind

fez - Är det vanlig cola eller light?

• drömbrud

Det är ju light...
    Som tur är..

• fes

Gubben har en gammal snurrvåg som var elak mot mig i fredags... jag har en digital våg som har slut på batterierna... tänkte sätta in nya så upptäcker ja att det är sådana där stora platta runda. Typ sådana man har klockor fast 3 storlekar större, sådana har man ju inte liggande hemmme

• drömbrud

Vänta med att väga dig en vecka. SÅ mycket roligare när man ser hela resultatet på en gång än, 0.5 kg tisdag 1.7 kg mindre på lördagen..osv.. Så du hiner nog köpa batterier..

Men det e klart.. En startvikt vill man ju ha

• fes

I våran tabell här på tråden skrev jag 98 kg då jag trodde jag vägde 97 men gubbens dumma våg visa 99..... haha så jag tog 98.
    Men de e klart att ja hade velat ställa mig på en riktig våg idag. Förra gången ja gick på CK vägde ja mig hela tiden. Det var mycket inpirerande eftersom ja gick ner hela tiden !

Svar på tråden Cambridge Kuren