• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • janna24

hej fes

hur känns det att ha börjat på kuren....
    det måste vara jättespänande för dig som du har gått och äntat...
    själv är jag inne på fjärde dagen och det går bra änn så länge.......

lycka till

• drömbrud

Jag börjar idag, har gått kanon, men har bara hunnit md en drink..

Blir kanon

• janna24

drömbrud: det kommer att gå jättebra....
    lycka till....
    själv ska jag ta min första soppa nu...har städat och plockat bort julpyntet...

hälsningar

• drömbrud

Vanilj med lite kanel Mums! Men va "söt" den är.. nästan för mycket.. men ändå helt OK..

• fes

Godmorgon :-]

Vaknade igen sen vid 07 och efter som ja inte skulle gå upp då ansåg jag det som min natt och tog två rostade mackor. Jag har under de senaste två vecjorna egentligen sovit väldigt dåligt och det slog väl tillbaka nu för jag har precis gått upp.....

Skulle hämtat min mat i går men då stängde affären innan 4, så ja ska skynda ner nu å hämta den. Ta en shake och relaxa

Tänkte sedan försöka hålla tiderna 9, 13-14 och 17-18 som mina mat tider. Vill gärna dra ut på kvällsmålet då ja är nattmänniska och är uppe bra länge efter kl 18. Fast nu när man börjat CK så kommer man i början lägga sig tidigt för att inte vara uppe å bli hungrig.

P.s jag tog lite cola nu.....
    Ska verkligen försöka att inte dricka men i helgen så köpte vi 4 st 2liters på erbjudan å de måste ja dricka upp....

Hörs sen Kram

• drömbrud

va roligt, kom du igång idag? Som jag

Men du måste ju inte dricka upp dem, de håller i obruten förpackning i ofta över ett år

• fes

Jaa, då var man igång
    Druckit första shaken.....
    Skulle kunna hälla i mig ett par rostade mackor men bäst ja sätter i gång å städar så ja får annat i tankarna....

• fes

Drömbrud

ja de e klart dom håller men e man coloman så e man

• drömbrud

Hahah, ta det lungt bara

• drömbrud

Nu börjar jag bli riktigt hundrig ska ta o göra en svampsoppa

Svar på tråden Cambridge Kuren