• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

Jag har 15 kg till normalvikt.
    Första dagen har gått bra .

• Tanja.M

Hej
    Jag ska börja med cambridgekuren imorgon.
    Kul att det är fler som också har börjat.
    Kommer med min vikt imorgon.
    Lycka till

• Tanja.M

Vägde mig på morgonen, och vikten var 95kg. Jag vill väga 65kg så jag har 30kg att bli av med. Jag skulle vilja gå på ren kur i 10 veckor och bli av med minst 20kg.
    Hur går det för er andra?

• fes

Tjena CK-systrar !
    Jag har CK för några år sedan och gick då ner 14 kg på 4,5 vecka på ren kur.
    Tyvärr hade jag stöt på en oseriös konsulent och fick inte de stödet jag behövde under övergången från shakes till vanlig mat.

Men nu så har jag bestämt mig för att tappa vikt igen och ta mig *** jag ska lyckas ! Jag har flyttat och bor nu på en ort som inte har någon konsulent men har kontaktat en i min gamla hemstad som skickar påsarna, jag är även i den stan ganska ofta och kommer ha regelbunden mail och telefonkontakt med henne. Det känns kanon och jag väntar på att min MAT Vet inte än hur länge ja ska hålla på men jag satsar på 2-3 veckor på ren kur.

Jag är 166 cm lång och väger 97 i dagsläget.... allså en övervikt på +-30 kr men jag skulle vara mer än nöjd om ja tappade ca 20 kg och gick ner till 75kg.

Så alla tjejer lycka till mer eran fight och önska mig desamma

• Goldy

Godluck alla! Nu kämpar vi, jag börjar imorgon! Så jag berättar min startvikt tomorrow... :)

• vegetarian

jaha...då sitter man framför datorn med en god kopp te och har andra dagen på ren kur avklarad - utan större problem

har druckit mer idag och det har visat sig på de antal toalettbesök jag uträttat .

Vad jättekul att det är fler i "startgroparna" ung. samtidigt. Vi måste skriva ofta och peppa varandra -
    Är ni med på det tjejer? Nu ska vi lyckas och stötta varandra!! Jag tycker personligen att det känns bättre att "prata av sig" med likasinnade som upplever detsamma. Man kan ha svackor olika dagar och kanske tom vara på väg att ge upp DÅ är det SUPER att ha tråden att söka stöd och förståelse i!!

Lycka till ALLA!

• vegetarian

Jo just det; min invägning visade 92,8 kg och ett BMI:30,4 Mitt första mål är normalvikt, dvs 75 kg, men vill helst ner till 70....

• fes

Ursäkta min klumpighet....
    Va Kul att de e fler i samma viktmatch....
    Var det fult sagt ?
    Det ska bli kul att få följa er och jag är defentivt med på att hålla tråden igång. Min "mat" har i och för sig inte kommit än men den är på väg. Ska faktiskt bli kul denna gången Längtar efter att se kilorna falla av vågen, de e så kul.
    Jag måste vara hyfsat motiverad för jag vräker inte äns i mig så här dagarna innan start.
    Fortsätt att uppdatera era dagar !
    Ha de gott och nattens !
    Kram fes

• Goldy

hmmmmm... 84.8 kg BMI: 31.. Okidoki nu kör vi!! Minst 15 kg skall bort! Helst 20kg men lite i taget... :)

• Pussgurka

Hej flickor!

Kul att se cambridgarna komma igång här igen. Jag har själv tänkt börja men inte riktigt haft någon att börja med , så att säga. Och jag är en sån som lätt tappar motivationen om jag gör något ensammen =)

Men nu j*vlar! Nu när alla ni har börjat så ska fasiken jag oxå med! Jag har påsar hemma så det blir start imorgon!

Väger 90 kg prick, 1,60 cm, 20 kilo to lose!

Vore för övrigt kul att veta lite mer om er bruttor förutom just cambridge delen.. Var bor ni, vad sysslar ni med om dagarna, gifta, ogifta? Skulle vaa kul att träffas på riktigt oxå någon gång framöver.

Jag satt här på jobbet och hade allmänt tråkigt men nu ska jag drömma om hur smal jag kommer bli!

Svar på tråden Cambridge Kuren